The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Voi että meillä on nyt iso tyttö tuo 3wee!
On niin polleeta kun sai ihka oman kirjastokortin :D

Ollaan monasti käyty kirjastossa lukemassa,
ja nyt kun on puhuttu tarpeeks siitä miten lainattuja tavaroita kohdellaan,
päätin tehä tytölle oman kortin,
ja se ilme kun likka tajus että saa ne kirjat tuua kotiin :D

Voi että :heart: Nuo kasvaa liian nopiaa!
 
En halua kirjavaa kun tarviin mustan...mulla ei ole yhtään mustaa takkia tällä hetkellä tai on toi vanha mut se on ollu mulla varmaan 9vuotta jo ja rupee olee tiensä päässä. Mieluiten sellanen pepun alle menevä ja jotain kivaa katseenvangitsijaa olis kiva olla,huppukin olis kiva.Mieluiten alle sadan euron.
 
käyt koulut ajatuksen kanssa ja pääset uliopistolle, teet sotavaltiolle talkoita 11kk, opiskelet velaksi, valmistut ja alat maksaa hillittömästi veroja (samalla maksaen lainat takas) ja mitä tästä kaikesta arvelee sivari?

hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä
 
9MM
käyt koulut ajatuksen kanssa ja pääset uliopistolle, teet sotavaltiolle talkoita 11kk, opiskelet velaksi, valmistut ja alat maksaa hillittömästi veroja (samalla maksaen lainat takas) ja mitä tästä kaikesta arvelee sivari?

hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä
kyse oli siitä että kierrellään noh jokaisen oma polku töihin kyllä heti kun tärppää ja skidille tulee se päiväkotipaikka. tohon asunto hommaan on paha sanoo kun en tykkää ostaa mitään velaksi. sanotaan viellä tohon työ hommaan olisin saannu jäädä 2kk työssä harjottelun jälkeen töihin kysy viellä millä saatais sut jäämään mut valitsin koti isyyden toki oon taas lähtö tilanteessa työ elämän suhteen. mielummin haluun et jääpi enemmän käteen ku koti isänä.
 
kyse oli siitä että kierrellään noh jokaisen oma polku töihin kyllä heti kun tärppää ja skidille tulee se päiväkotipaikka. tohon asunto hommaan on paha sanoo kun en tykkää ostaa mitään velaksi. sanotaan viellä tohon työ hommaan olisin saannu jäädä 2kk työssä harjottelun jälkeen töihin kysy viellä millä saatais sut jäämään mut valitsin koti isyyden toki oon taas lähtö tilanteessa työ elämän suhteen. mielummin haluun et jääpi enemmän käteen ku koti isänä.
tajuuks sää että mää maksan noi sun valinnat?
 
Mä luulen maksavani vitusti enemmän veroja kuin Krut mutta mua ei kyllä hippuakaan haittaa, jos kerrankin joku isä haluaa olla kotona ja hoitaa lastaan mieluummin kuin mennä duuniin.

Ja miten se sivarius tähän liittyi?
 
yrittääkö ruutis nyt saada jotain riitaa aikaseks....
...tässä tartte mittään riiellä, mie oon ollu jo aivan tarpeeks erotuomarina torpassa ja jakanu punasia kortteja sekä nurkkapaikkoja :kieh:...

..eli we're back in business :D - kaksi nuorimmaista ovat voimiensa tunnossa otelleet kunnolla ja siten herätelleet takaisin näitä nukkuvia energiavarastojansa. Pahin siis takana eli kuume laskussa kummallakin mutta yskä on kyllä karmaiseva.

Esikoinen toivoo, että asuisimme iglussa :D..onneksi jäätelöannos tuo jotain lohtua eloon ja igluttomuuteen
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä