The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mustaviinimarjamehu :heart: Parasta!

Itse tehty vaapukkamehu on myös ihanaa.

Josko tänä kesänä sais vähän enempi kerrytettyä marjoja kun ei oo maha tiellä :D
Ottaa päähän juoda noita kaupan litkuja.
Ainoa menevä mehu on paikallisen mehustamon jota myydään 10€ per kolmen desin lasipullo. Hiukkah hintavaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin;30724966:
törmäsin ekaa kertaa toissa päivänä pyörälenkillä mustikka mehuun oli just hyvää luulin että vaan soppana sais mut se on nyt uutta muotia mulle tästä lähin kirjaakin tullu luettua 70 sivua vietän aikaani tsitassa :)
..nyt sitten kesän aikana otat mustikkaretken tyttös kans ohjelmanumeroon johonkin kohtaan :) - ite tehty mustikkamehu on kyllä tosi hyvää :p

Mikäs kirja on ahmimisvuorossa menossa :)? Nautiskelet kaikilla aisteilla siellä, onnekas
 
Alkuperäinen kirjoittaja käykö;30724986:
muilla sillain ku luette kirjaa niin kun lopetatte päänne on vielläkin siinä maailmassa? ja on sellainen utuinen olo?
Aina. Mä uppoudun kirjoihin niin syvälle että ne pysyy unissa ja ajatuksissa montaa päivää lukemisen jälkeen.

Ja jos on orgastisen hyvä kirja, venytän loppua ja luen sen oikein hitaasti, pidän jopa taukoja, että saan olla siinä maailmassa vähän kauemmin :D
 
[QUOTE="punaviini";30724981]marjamehukin hyvää toisella mummilla oli omat mustat puna karviais omppu raparperit pihalla mutta noista marjoista punaset,parhaimpii .[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin oon tän talven aikana ollut enempi kuin tyytyväinen ja hykerryksissäni noista marjapuskistamme, että ollaan pystytty hyödyntämään niitten satoa monipuolisesti. Vaikka - onhan se mehun keittäminen ihan hillitön urakka :D

Mustaviinimarjamehu on kyllä mun henk.koht lemppari - tosin mä syön noita herukoita ihan hassuna muutenkin, jäisinä ne on niin hyviä :p
 
Mustaviinimarjamehu :heart: Parasta!

Itse tehty vaapukkamehu on myös ihanaa.

Josko tänä kesänä sais vähän enempi kerrytettyä marjoja kun ei oo maha tiellä :D
Ottaa päähän juoda noita kaupan litkuja.
Ainoa menevä mehu on paikallisen mehustamon jota myydään 10€ per kolmen desin lasipullo. Hiukkah hintavaa :D
..että mettä se vain rytisee kesällä, kun mennä viipotetaan ämpäreitten ja koriemme kanssa :D

Nyt pittääkin käydä vaapukat hakemassa pitemmästä reissusta eli kilpailla karhun kanssa saaliista, kun omalla tiluksella on vielä vaiheessa toi vatturyteikön raivaaminen - hyvällä mallilla tosin mutta vaiheessa kuitenni...
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
9mmm
..nyt sitten kesän aikana otat mustikkaretken tyttös kans ohjelmanumeroon johonkin kohtaan :) - ite tehty mustikkamehu on kyllä tosi hyvää :p

Mikäs kirja on ahmimisvuorossa menossa :)? Nautiskelet kaikilla aisteilla siellä, onnekas
sven hasselin rangaistus pataljoonasta kertova tarina se ei oo sellanen perinteinen sota kirja oppinu muun muassa berliiniläis katu poika portan elämästä se on paljon fiktiivistä ja totta ja upseerien ajamista hulluuteen opiinu myös jonkun verran berliiniläis huumoria. Suosikki hahmo on barcelona blom sivu hahmo mutta vaikuttava. se kanto taskussaan appelsiinin kuoria ja haaveili omasta appelssiini puutarhasta espaniassa tuo haave kaatui tserkassyn soilla:( mutta kirjan kirjoittaja muutti espaniaan sotien jälkeen ja istutteli puita ja laski kuoret kupeeseen maahan hieno ele :)


pikkuveli gorilla gangsteri moabittistä hauskaakin paljon.
 
sven hasselin rangaistus pataljoonasta kertova tarina se ei oo sellanen perinteinen sota kirja oppinu muun muassa berliiniläis katu poika portan elämästä se on paljon fiktiivistä ja totta ja upseerien ajamista hulluuteen opiinu myös jonkun verran berliiniläis huumoria. Suosikki hahmo on barcelona blom sivu hahmo mutta vaikuttava. se kanto taskussaan appelsiinin kuoria ja haaveili omasta appelssiini puutarhasta espaniassa tuo haave kaatui tserkassyn soilla:( mutta kirjan kirjoittaja muutti espaniaan sotien jälkeen ja istutteli puita ja laski kuoret kupeeseen maahan hieno ele :)


pikkuveli gorilla gangsteri moabittistä hauskaakin paljon.
muistelen että olisin yläasteella ollessani lukenut

vai lienkö jo ollu lukiossa, ei jaksa muistaa
 
9mmm
Aina. Mä uppoudun kirjoihin niin syvälle että ne pysyy unissa ja ajatuksissa montaa päivää lukemisen jälkeen.

Ja jos on orgastisen hyvä kirja, venytän loppua ja luen sen oikein hitaasti, pidän jopa taukoja, että saan olla siinä maailmassa vähän kauemmin :D
joo mä saatan aina lisäks selaa pari sivua taaksepäin et kestäis pitempään ku ei sit ookkaan kiirettä enään:)
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
sven hasselin rangaistus pataljoonasta kertova tarina se ei oo sellanen perinteinen sota kirja oppinu muun muassa berliiniläis katu poika portan elämästä se on paljon fiktiivistä ja totta ja upseerien ajamista hulluuteen opiinu myös jonkun verran berliiniläis huumoria. Suosikki hahmo on barcelona blom sivu hahmo mutta vaikuttava. se kanto taskussaan appelsiinin kuoria ja haaveili omasta appelssiini puutarhasta espaniassa tuo haave kaatui tserkassyn soilla:( mutta kirjan kirjoittaja muutti espaniaan sotien jälkeen ja istutteli puita ja laski kuoret kupeeseen maahan hieno ele :)


pikkuveli gorilla gangsteri moabittistä hauskaakin paljon.
Kirjotankin kirjan nimen itelleni ylös - tässä saa huomenissa jotenkin hilipasta kirjastolle joten voisin samalla ettiä itelleni uutta kokemusta
 
hiljan on tullu töllöstäki parikin sarjaa jokka kertoo rangaistuspataljoonista, toinen oli sakemannien ja toinen vanjojen

oli pirun hyviä sotasarjoja ja piristävää vaihtelua sen ameriikalaisten hehkutuksen sijasta
 
9mmm
mäkin meen huomenna ja sit tsadiin mettään lueskelemaan:) hahaa siellä ei viellä suihkut oo käytössä ja vaan vanhat puu wct käytös mut metrolla pääsee saunomaan jos huvittaa:)
 
9mmm
hiljan on tullu töllöstäki parikin sarjaa jokka kertoo rangaistuspataljoonista, toinen oli sakemannien ja toinen vanjojen

oli pirun hyviä sotasarjoja ja piristävää vaihtelua sen ameriikalaisten hehkutuksen sijasta
joo ameriikalais pätkät me ollaan ramboi kaikki ja muut lakoo ku keilapallot kumoon sitä todellista luontoo ja tunetta ei oo. on toki erilaisii kwai joen silta mgguuenin suuri pako se suuri pako on muuten loisto pätkä mggueen ja eristyskoppi ja baseball räpylä:)
 
Miks ihmeessä mun jalat on sääristä kipeet jo kolmatta päivää? En oo ees tehnyt mitään sellasta mistä ne kipeytyis. Onks mulla joku penikkatauti vai :D
Mulla on kans välillä. Viime viikolla viimeks.

Oho karkas. Mulla tulee satunnaisesti kipeeks, mut se on niin harvoin etten oo viittiny huolestua. Normaalia enemmästä kävelystä saattaa kipeytyä.
 
Viimeksi muokattu:
...hallelujaa ja rastia seinään - meijen torpassa maistuu poteville perunavelli :heart:

Kaksi kolmesta siis söi hyvällä ruokahalulla, tää kolmas sitten..kun sais etes juomaan jotain (ruumiinlämpö noussut ronskisti melkein kolme astetta)...

*lähtee hakemaan kellarista omatekoista mustikka- ja mustaherukkamehupulloja sekä kiittelee isosti nuita puskiansa*
Oma puska paras puska :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä