Turvallisempi lapsuus kansalaisaloitteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaana"

Vieras
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

"Me allekirjoittaneet vaadimme muutosta nykyiseen lainsäädäntöön, että jatkossa rikokseen syyllistynyt ulkomaalainen maahanmuuttaja voitaisiin karkoittaa maastamme ja asettaa maahantulokieltoon, sekä hänen oleskelulupansa voitaisiin mitätöidä samantien."

Jo yli 30 000 nimeä keränneen kansalaisaloitteen voi allekirjoittaa osoitteessa: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Ei tämä niin vahvassa nousussa taida ollakaan, kun ap takoo aloituksia kaikille mammapalstoille sarjatulelle. Kristallipalloni mukaan hän sanoo seuraavaksi, ettei koskaan ole tehnyt aloitusta aiheesta.

[QUOTE="hmm";30724146]reps, enpä ees huomannu..
pikaisesti laskin niin 3 ensimmäisellä sivulla on ainakin 5 ketjua avattu samalla aiheella..ja voisin veikata et sen lisäksi vielä pariin muuhun ketjuun linkitetty tätä..[/QUOTE]

Sellasta se on kun missio on täydessä vauhdissa. Taitaa palstapersun erektio olla tällä hetkellä ainakin 5cm pituinen.
Ehkäpä ne muisti mainita että maahanmuuttaja on ulkomaalainen, ettei vaan sekoiteta Brysselin mamuun. Heitin omaan Mestari Punaposkeen.

Nykyisin ulkomaalaisten tekemät rikokset Suomessa ovat nousussa ja useammassa tapauksessa rikoksentekijä on nimenomeen ulkomaalaistaustainen henkilö.

*huutonaurua*

[QUOTE="hmm";30724164]Nykyisin ulkomaalaisten tekemät rikokset Suomessa ovat nousussa ja useammassa tapauksessa rikoksentekijä on nimenomeen ulkomaalaistaustainen henkilö.

*huutonaurua*[/QUOTE]

:laugh: :laugh: Voi elämän kevät.

Tämä adressi onkin nyt hyvä mittari sille, miten paljon idiootteja tästä maasta löytyy. Tosin tuskin ne kaikki näkevät adressin jotta voisivat allekirjoittaa, mutta hyvä alku kuitenkin. :D

ja siis näin suviksena olen koko ajan ollut sitä mieltä että vakaviin rikoksiin syylistyneet pitäisi poistaa maasta (tosin toivon et myös kantasuomalaiset vois poistaa ) mut en todellakaan noin kökköön adressiin nimeäni tule laittamaan.

Taas on persujen älykkyys huipussaan. Siis eikö ne oikeasti tiedä mikä ero on maahanmuuttajalla, ulkomaalaisella ja ulkomaalaistaustaisella suomalaisella jne jne, onhan näitä termejä kun vaan jaksais luetella. Olen itsekin "ulkomaalaistaustainen" vanhempieni perusteella, mutta olen kyllä ihan suomalainen. :D

Taas on persujen älykkyys huipussaan. Siis eikö ne oikeasti tiedä mikä ero on maahanmuuttajalla, ulkomaalaisella ja ulkomaalaistaustaisella suomalaisella jne jne, onhan näitä termejä kun vaan jaksais luetella. Olen itsekin "ulkomaalaistaustainen" vanhempieni perusteella, mutta olen kyllä ihan suomalainen. :D

eilen (?) joku selitti tätä mulle, et jos ulkomaalainen elää suomen kulttuurin mukaan jne niin sitten se ei ole mamu..yritin kyllä kysyä et onko suomalainen rikollinen sit kans mamu jos se on kerran kriteerinä..
itsellä myös isovanhemmat ulkomaalaistaustaisia, mut vaari jo sodassa taisteli suomalaisena, en tiedä olenko siis itsekkin mamu, vai mikä =) semi-mamu kenties?

[QUOTE="hmm";30724211]eilen (?) joku selitti tätä mulle, et jos ulkomaalainen elää suomen kulttuurin mukaan jne niin sitten se ei ole mamu..yritin kyllä kysyä et onko suomalainen rikollinen sit kans mamu jos se on kerran kriteerinä..
itsellä myös isovanhemmat ulkomaalaistaustaisia, mut vaari jo sodassa taisteli suomalaisena, en tiedä olenko siis itsekkin mamu, vai mikä =) semi-mamu kenties?[/QUOTE]

Olipas kattava selitys, taisi olla kunnon asiantuntija kyseessä. ;)
Sä voisit olla vaikka varttimamu.

Ehkä joku voisi kirjoittaa oikean ja pätevän aloitteen aiheesta. Sellaisen josta selviää täsmällisesti mitä halutaan ja mikä sopisi lakialoitteeksi.

Muista rikollisista voisi kanssa tehdä, kuten vastia kovempia rangaistuksia raiskaajille että väärien ilmoitusten tekijöille.

Yhteistyössä