The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
fdffd
...voi apua :D - jos haluu saada pikaisen miggekohtauksen, niin kempparimyymälät on siinä tapauksessa kyllä paras paikka :$...tosi voimakkaista hajusteista meinaa poksahtaa varpaista kynnetkin, on ne sen verta raakaa nenämusiikkia, huh! Pehmeetä ja raikasta se olla pitää :)

Vanhin on kymmenen, kohta puoliin ykstoista...:O kiesus sentään, iso jätkä!, justhan se oli semmonen pikkunen ihme :heart:...
kerran lentokoneeseen istu viereiselle penkille matami jolla oli kolme litraa hajuvettä noh mä hengailin paljon aikaa seisaalleen onneks oli lyhyt lento. aattele olin yhen päivän jo polttamatta ni haistoin jo pinaatin en varma oliko just pinaatti mut se vaan tuntu hyvälle kyl toi rööki vaan vie paljon. sit toisel oli jauheliha paketti ja samalla tuli jauhelihakastikkeen tuoksu nokkaan nojoo nykyyän kaupat ravintoloitten edes.

pehmeetä ja raikasta mutta navetan tuoksukin on hyvä :
 
kerran lentokoneeseen istu viereiselle penkille matami jolla oli kolme litraa hajuvettä noh mä hengailin paljon aikaa seisaalleen onneks oli lyhyt lento. aattele olin yhen päivän jo polttamatta ni haistoin jo pinaatin en varma oliko just pinaatti mut se vaan tuntu hyvälle kyl toi rööki vaan vie paljon. sit toisel oli jauheliha paketti ja samalla tuli jauhelihakastikkeen tuoksu nokkaan nojoo nykyyän kaupat ravintoloitten edes.

pehmeetä ja raikasta mutta navetan tuoksukin on hyvä :
...tupakka vie paljon hyviä tuoksuja pois sekä myös makujakin. Ja jos lopettaa mielii, niin yhdestä savuttomasta päivästä se alkaa :)..

Navetta on muuten mulle yhtaikaa semmonen ihana sekä kamala paikka :D - aikanaan pienenä rasavillinä leikin hengelläni navetan ylisillä, hyvä etten keihästäny ittiäni heinähankoon, tuli valtaisat huudot aiheesta kyllä..ja aina ne pienet vasikat vaan hurmaavat :heart:
 
eewe
...tupakka vie paljon hyviä tuoksuja pois sekä myös makujakin. Ja jos lopettaa mielii, niin yhdestä savuttomasta päivästä se alkaa :)..

Navetta on muuten mulle yhtaikaa semmonen ihana sekä kamala paikka :D - aikanaan pienenä rasavillinä leikin hengelläni navetan ylisillä, hyvä etten keihästäny ittiäni heinähankoon, tuli valtaisat huudot aiheesta kyllä..ja aina ne pienet vasikat vaan hurmaavat :heart:
mulla meinas käydä kylmät skidinä kreikassa tykkään jätti aaltoihin heittäytä nooh parin päivän päästä siitä kun oli tyyni pinta tsiigailtiin jätkien kaa sitä paikkaa ni siellä oli rautakeppi pystys hyvä että ei ollu aalto paiskassu ketään siihen noh olihan siellä mustat liput oltiin ainoot siellä ja olihan viel merisiili varotus mut me oltiin tietty vatut siileistä . joo tost röökist se myös väsyttää oon paljon energisempi ku en polta tai siis energisyys alkaa lisääntyy jo jos on kakstuntii polttamatta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä