The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minkäs
...noin, nyt miulla on iso mukillinen ihanaa glögiä ja parit porkkanat :p...sitten...ootas..noin! Nyt on mukavata olla parhaalla paikalla shaaliin käärittynä ja sitten vielä työ kaikki ootta sylissäni :rolleyes: :D...

Mikäs tässä onkaan mun ollessa ja vastaanottaessa yön tunteja :heart:
tyylinen shaali niitähän on monen moisia?:) sehän on vissiin sama ku miehel tää poncho?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minkäs;30724002:
tyylinen shaali niitähän on monen moisia?:) sehän on vissiin sama ku miehel tää poncho?
Tää on tämmönen iänkaikkisuuden vanha, hyvä palvelija eli paljon rutistettu ja vanutettu malli :D...tylsän harmaa mutta jos ossais höpistä niin paljon saattais kertoa :rolleyes:...parempi että onkin hiljaa :D

Mutta tähän on vaan aina niin kiva kietoutua...keskimmäinen on nyt potevana ominut tämän kans, kun tän kans on kiva pötkötellä "..kun tässä tuoksuu äiti.."...:)
 
Miks mulla on sellanen mielikuva, että sulla on ollut vastaava ongelma aiemminkin, ja ruutis kovinkin pitkämielisesti koitti ohjeistaa, eikä siitä mitään tullut...? :D

Miksei kuvia sun muita sais siirrettyä?
Tottakai ne saa.
En oo sanonutkaan ettei olis ollut. kunhan rutisen.ei oo pakko lukee.en mä mikään nero ole ja ei se paljo auta jos näin neuvoo,pitäs olla paikalla ja neuvoa. no ihan sama.ruutis on jo ihan hiilenä mut siinäpä on.
 
En oo sanonutkaan ettei olis ollut. kunhan rutisen.ei oo pakko lukee.en mä mikään nero ole ja ei se paljo auta jos näin neuvoo,pitäs olla paikalla ja neuvoa. no ihan sama.ruutis on jo ihan hiilenä mut siinäpä on.
Höh.
Ei saa olla nuin herkkis ottaan nokkiinsa.
Enhän mä nyt ilkeilyks tarkottanut.

Enkä mä usko että ruutis on kuule yhtään hiilenä :D
 
rgedd
Tää on tämmönen iänkaikkisuuden vanha, hyvä palvelija eli paljon rutistettu ja vanutettu malli :D...tylsän harmaa mutta jos ossais höpistä niin paljon saattais kertoa :rolleyes:...parempi että onkin hiljaa :D

Mutta tähän on vaan aina niin kiva kietoutua...keskimmäinen on nyt potevana ominut tämän kans, kun tän kans on kiva pötkötellä "..kun tässä tuoksuu äiti.."...:)
:) mille tuoksuu äiti :D ? ensimäistä kertaa kuulen sanan äiti tuoksu.

Mutta mites skidit jo jakselee? ootko ite levännyt?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä