The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Et lukenut mun viestiä siitä että joo,menis tohon kaappiin ehkä sellanen oikeen kokonenkin mutta se veis multa kaappitilaa kun ei muutenkaan ole paljon sitä ja jos tohon sellasen laittais niin multa menis kattilakaappi. Täsää asunnossa ei ole edes edellisellä ollut astiatiskaria,toi kaappi on hyllyllinen ja sellasena pysyy jotta saan kattilat ja uunivuoat jonnekin piiloon.
Mun keittiössä on verrattain vähän kaappitilaa, etenki alakaappeja ei juuri oo. Tai siis ei oo muita alakaappeja ku roskiskaapi. Mutta kyllä mää vaan tuota tiskikonetta rakastan :heart: Tosin jos ite olisin tuon keittiön rempannu ni oisin pannu kapean koneen ja sit kaapit eri tavalla. Mulla on kattilat seinällä hyllyllä ja onhan se kieltämättä vähän semmonen tursake. Mut tiskikone :heart::heart::heart: :D
 
Voi apua....nyt kun äitel on toi uus phone niin mun tekis nyt mieli kans uus phone. Ainoa mikä mua tällä hetkel viivyttää sen hankinnassa on se että en halua menettää noita kuvia puhelimestani....kun ja jos niitä ei kerta saa siirettyä uuteen luuriin.
Mut tää on huolestuttavaa että mulle tullu tällänen halu kun ei ennen tullut mieleenkään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30723945:
Eihän Majuri olisi aito Äkäinen Hra Majuri jos ois moiseen lankaan mennyt :D.
Näillä vuosilla milloin tarjolla on pusu, hali tai syli, niin tilaisuuden käyttämättömyyteen tarttee olla hyvä syy. Seuraavaa tilaisuutta kun ei välttämättä tällä vuosikymmenellä tule. Ja ensi vuosikymmenellä sillä tilaisuudella ei välttämättä tee yhtikäs mitään.
 
Viikonloppuna kun on ukkovapaata aikaa, teenki itelleni ison kattilallisen perunavelliä.
Punaseen maitoon, vähän höysteitä sekaan ja tuoreita sämpylöitä kyytipojaks. Nam.

Että elämä risaseks perunavellillä :LOL:
 
Voi apua....nyt kun äitel on toi uus phone niin mun tekis nyt mieli kans uus phone. Ainoa mikä mua tällä hetkel viivyttää sen hankinnassa on se että en halua menettää noita kuvia puhelimestani....kun ja jos niitä ei kerta saa siirettyä uuteen luuriin.
Mut tää on huolestuttavaa että mulle tullu tällänen halu kun ei ennen tullut mieleenkään!
no ei oo konstikaan siirtää niitä panokuvia uuteen luuriin läppärin tai pilven kautta

taikka mikspä mää täällä tuuleen huutelen...
 
Kolmasti
Voi apua....nyt kun äitel on toi uus phone niin mun tekis nyt mieli kans uus phone. Ainoa mikä mua tällä hetkel viivyttää sen hankinnassa on se että en halua menettää noita kuvia puhelimestani....kun ja jos niitä ei kerta saa siirettyä uuteen luuriin.
Mut tää on huolestuttavaa että mulle tullu tällänen halu kun ei ennen tullut mieleenkään!
:) tullu mieleen.
 
Voi apua....nyt kun äitel on toi uus phone niin mun tekis nyt mieli kans uus phone. Ainoa mikä mua tällä hetkel viivyttää sen hankinnassa on se että en halua menettää noita kuvia puhelimestani....kun ja jos niitä ei kerta saa siirettyä uuteen luuriin.
Mut tää on huolestuttavaa että mulle tullu tällänen halu kun ei ennen tullut mieleenkään!
Miks mulla on sellanen mielikuva, että sulla on ollut vastaava ongelma aiemminkin, ja ruutis kovinkin pitkämielisesti koitti ohjeistaa, eikä siitä mitään tullut...? :D

Miksei kuvia sun muita sais siirrettyä?
Tottakai ne saa.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30723992:
Ruutis ei oo tyytynyt kuitenkaan kuviin. On pistänyt videoinnin kuitenkin päälle :whistle:.
sen tein, mutta kun panee lauantaiehtoolla saunan jälkeen pimeässä peiton alla niin eipä tartu ihan hirveen paljon siitä 30sek äksönistä kuvanauhalle
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä