The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun vaki kaupasta postuu valikoimista yks mun lemppari tee ja hyllys oli enää 2 laatikkoa niin piti hamstrata ne,vissiin aika suosittua kun niitä oli enää noi kaksi ja muita oli vielä paljon mitkä myös poistuu valikoimista.Noi sai -30% joten otin myös noiden lisäksi sellasia mitä en ole maistanut ennen. Mistähän mä tota teetä sitten ostan...nyt jo maidon haen aina eri kaupasta niin pitääkö toi teekin nyt ruveta hakemaan jostain muusta kaupasta: Toivottavasti ei kuitenkaan markkinoilta häviä...myyjä kuitenkin sano et poistuu heidän valikoimistaan niin ei luulis et häviää kokonaan.
 
Seriously, no?
Mulla vähän huonoja muistoja tosta juhlasta...olin joskus baarissa kyseistä juhlaa pippaloimas kun oli baarissa oikeen teemana se ja tapasin kivan miehen jne ja sit se tuli mun tykö ja sit kun olis pitänyt ruveta hommiin niin sano et pitää lähtee kotiin...vaimo odottaa...Voe vittu,sen jälkeen on monta kertaa tehnyt mieli käydä sanoo sen muijalle kun näen niitä jossain ja toi ukko mulkoilee mua et tietääkö se mitä se äijä touhuaa kun on ilman sitä liikenteessä iltasin.
Eli ei oikeen nappaa moinen juhlinta. Sorry!
 
Mulla vähän huonoja muistoja tosta juhlasta...olin joskus baarissa kyseistä juhlaa pippaloimas kun oli baarissa oikeen teemana se ja tapasin kivan miehen jne ja sit se tuli mun tykö ja sit kun olis pitänyt ruveta hommiin niin sano et pitää lähtee kotiin...vaimo odottaa...Voe vittu,sen jälkeen on monta kertaa tehnyt mieli käydä sanoo sen muijalle kun näen niitä jossain ja toi ukko mulkoilee mua et tietääkö se mitä se äijä touhuaa kun on ilman sitä liikenteessä iltasin.
Eli ei oikeen nappaa moinen juhlinta. Sorry!
Sun pitää antaa tälle juhlalle uus mahis :D
 
Mä en jaksa tsihitellä, ainakaan tänään.
Mutta nou hätä, menninkäisiä nään ilman juopotteluakin :D

Jos sitten viikonloppuna sivistyneesti yhden saunaoluen tsihhauttais.
(...ja aamuyöstä kalsarit korvilla selittämässä ketjulaisille kuin ihania te kaik oottenjfhhj)
 
Mä en jaksa tsihitellä, ainakaan tänään.
Mutta nou hätä, menninkäisiä nään ilman juopotteluakin :D

Jos sitten viikonloppuna sivistyneesti yhden saunaoluen tsihhauttais.
(...ja aamuyöstä kalsarit korvilla selittämässä ketjulaisille kuin ihania te kaik oottenjfhhj)
Miullakin on ihan tarpeeksi örkkejä ilman tsihejä :D. Vaan keitetäänkö juhlan kunniaksi kahveet :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä