The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...moooorning has brooooken, liiiiike the fiiiirst moooorning....*hoilaa kovaa ja korkeelta* :wave: :D

Elämä voittaa!!

Kahvi maistuu ihanalta, jopa mun itteni tekemänä!, ja pää pelittää (...öhöm..:D)...

Ja - on tiistai!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Mulla on hiuksissa puuroa ja luumuhilloa.
On se kiva kun toinen on oppinut pärisemään syödessään.
Mahdottoman kiva.
...eikä kun toinen hyvää hyvyyttään on pohjustamassa hienosti sun hiustenvärjäyshommaa :rolleyes: :D

Toi vaihe on kyllä kivakiva - joten ota vaan kaikki irti, pian se on ohi ja sitten se "pärräys" siirtyy koskemaan tarjottua sapuskaa ja mielipiteitä siitä
 
Migreeni on kyllä eri velho. Se osaa ilmaantua näemmä aina kuvioihin just silloin kun ei todellakaan pitäs, eilinen päivä meni aivan keturalleen ja koomaillessa puolet päivästä - mie niin tykkään kun torpassa muutoinkin kaks kippeenä olevaa ipanaa, joiden omat olotilat on jo tarpeeksi kurjat, niin maksimoidaan sitä sitten sillä tosiasialla, että saavat osaksensa sitten meikäläisenkin koomailua :( - mutta selvittiin.

Esikoinen koulusta tultuaan oli kyllä isona apuna, reppana ei sillekään kotiutuminen se paras mahdollinen tilanne - mutta kasvoipa silmissä isoihin saappaisiin, mistä oonkin vuolaasti kehunut ja kiitellyt.

Eilen ois ollut joku kevätkauden vanhempainiltakin - ekaa kertaa ikinä, kun meijen torpasta ei ollut siellä sitten minkään valtakunnan edustusta. Katellaan, tuleeko illasta "noottia" wilmaan :p...

Nyt sitten energisenä ottamaan tätä päivää sarvista kiinni :)
 
Unohin sitten kokonaan että meillä on tänään lukkojen uudelleensarjotus.

Kaikessa rauhassa join kahvia keittiössä, enkä yhtään kuullut kun joku tunaa eteisessä (eikä ihme kyllä koirakaan), ja hetken päästä likka huutaa "Äiti, meille tuli joku mies!"
Minä vastaan että vai niin, mikäs se semmonen mies on.
Millon meillä on mörkö olkkarissa ja Nuuskamuikkunen sohvan alla, ihan normaalia.

Sitten kuulu möree ääni, "Tämmönen lukkomies tänne vaan tuli"

Voi jumalauta että säikähdin!!!
Ja niin säikähti koirakin, siitä alkokin mahoton haukkumis rähäkkä, mini alko parkumaan, isompi likka juoksi omaan huoneeseen piiloon ja mä istun naama punasena keittiön pöydässä ettei se huomaa ettei mulla ole housuja vielä jalassa :LOL:

Ukkeli siinä pahitteli kovasti häiriöö ja totes että kun tuo takaovikin piti ropata...
Pakko mun oli piru soikoon nousta ylös kun meillä on takaoven edessä ollut tommonen pieni lipasto talven ajan kun ei oo käytetty sitä. Onneks oli sen verran pitempi t-paita ettei posket vilkkunu...

Hävettää. Ja joo-o, on kaks viikkoo sitten tullut info lappu jääkaapin ovessa ja kalenterissakin merkintä.
Aina ei vaan mee putkeen :rolleyes:
 
Unohin sitten kokonaan että meillä on tänään lukkojen uudelleensarjotus.

Kaikessa rauhassa join kahvia keittiössä, enkä yhtään kuullut kun joku tunaa eteisessä (eikä ihme kyllä koirakaan), ja hetken päästä likka huutaa "Äiti, meille tuli joku mies!"
Minä vastaan että vai niin, mikäs se semmonen mies on.
Millon meillä on mörkö olkkarissa ja Nuuskamuikkunen sohvan alla, ihan normaalia.

Sitten kuulu möree ääni, "Tämmönen lukkomies tänne vaan tuli"

Voi jumalauta että säikähdin!!!
Ja niin säikähti koirakin, siitä alkokin mahoton haukkumis rähäkkä, mini alko parkumaan, isompi likka juoksi omaan huoneeseen piiloon ja mä istun naama punasena keittiön pöydässä ettei se huomaa ettei mulla ole housuja vielä jalassa :LOL:

Ukkeli siinä pahitteli kovasti häiriöö ja totes että kun tuo takaovikin piti ropata...
Pakko mun oli piru soikoon nousta ylös kun meillä on takaoven edessä ollut tommonen pieni lipasto talven ajan kun ei oo käytetty sitä. Onneks oli sen verran pitempi t-paita ettei posket vilkkunu...

Hävettää. Ja joo-o, on kaks viikkoo sitten tullut info lappu jääkaapin ovessa ja kalenterissakin merkintä.
Aina ei vaan mee putkeen :rolleyes:
:LOL:

Nyt hieman harmittaa ettei tullut luettua lukkosepäksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...miten musta tuntuu, että Inannalaan tulee jatkossakin tämä ko. lukkomies varsin mielellään :rolleyes:

...voipi muuten olla että aika piakoinkin tuon hommansa jälkeen...pitäähän se varmistaa että ne uudet avaimet nyt varmasti käyvät lukkoon :rolleyes:....tai jotain :p :D


Ihana Inanna - sie oot pelastanut jo nyt yhden ihmisen päivän isosti :kiss:
 
...miten musta tuntuu, että Inannalaan tulee jatkossakin tämä ko. lukkomies varsin mielellään :rolleyes:

...voipi muuten olla että aika piakoinkin tuon hommansa jälkeen...pitäähän se varmistaa että ne uudet avaimet nyt varmasti käyvät lukkoon :rolleyes:....tai jotain :p :D


Ihana Inanna - sie oot pelastanut jo nyt yhden ihmisen päivän isosti :kiss:
Eikä! :D

Yleensä ihan mielellään tarjoon kahvit jos huoltohemmot, sutarit tai muut kerkee vaan juomaan töidensä välissä,
mutta nyt jäi kyllä kysymättä maistuisko.
Ei pokka riittänyt :D

En kehtaa ees mennä muksujen kanssa vielä pihalle kun sen auto on vielä tuolla naapurin pihassa :D

Mut onhan se kiva jos persposket piristi päivää,
olkoot sitten mun hyvä teko tähän viikon alkuun!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja kepsis
Eikä! :D

Yleensä ihan mielellään tarjoon kahvit jos huoltohemmot, sutarit tai muut kerkee vaan juomaan töidensä välissä,
mutta nyt jäi kyllä kysymättä maistuisko.
Ei pokka riittänyt :D

En kehtaa ees mennä muksujen kanssa vielä pihalle kun sen auto on vielä tuolla naapurin pihassa :D

Mut onhan se kiva jos persposket piristi päivää,
olkoot sitten mun hyvä teko tähän viikon alkuun!
oiskohan lukkomieskin punastunut jos oisit kysyny että "keitetäänkö päiväkahveet, olis pipariaki"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä