Mamu sitä ja mamu tätä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Kyllästyttää helvetisti
  • Ensimmäinen viesti
"tonteri"
Suurin osa maahanmuuttajista ja pakolaisista haluaa varmaan elää ihan normaalia elämää ja käydä töissä, mutta n perkeleen romanikerjäläiset vois heittää mereen!

brööt
Jotkut oikeasti luulee, että "haukkuminen" persuksi jotenkin koskettaa. Mä olen kyllä persu, mutten mitenkään näe sitä haukkumasanana kuten jotkut sitä yrittää. Ihan sama sanotaanko mua kokkariksi, demariksi vai persuksi. Sehän vain on puoluekannasta kiinni. Mutta että joku koittaa kettuilla "palstapersuksi" sanomalla :D Ihan sama kuin sanoisin palstakokkariksi... ei tajua ei...

"ovis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721683:
En tiedä. Mitä mieltä sinä olet Putinin katoamisesta/löytymisestä tai Anttilan myymisestä?
Aha.

Putin piti idiootteja jännityksessä ja Anttilan myyminen oli hyvä juttu, koska varallisuuteni nousi sen ansiosta tänään(kin).

säpäle harmaana
[QUOTE="ovis";30721727]Aha.

Putin piti idiootteja jännityksessä ja Anttilan myyminen oli hyvä juttu, koska varallisuuteni nousi sen ansiosta tänään(kin).[/QUOTE]

No niin katos vaan. Tapahtuuhan maailmassa muutakin.

"ovis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721745:
No niin katos vaan. Tapahtuuhan maailmassa muutakin.
Hyvä kun huomasit, mutta ymmärrätkö kuinka pitkälle meneviä haitallisia vaikutuksia nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla on? Kaikki muut asiat ovat pientä sen rinnalla.

säpäle harmaana
[QUOTE="ovis";30721749]Hyvä kun huomasit, mutta ymmärrätkö kuinka pitkälle meneviä haitallisia vaikutuksia nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla on? Kaikki muut asiat ovat pientä sen rinnalla.[/QUOTE]

Ai miten niin minä huomasin? Minä yritin saada sinut huomaamaan, mutta en näköjään onnistunut.

"ovis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721754:
Ai miten niin minä huomasin? Minä yritin saada sinut huomaamaan, mutta en näköjään onnistunut.
Et näköjään ymmärrä miten haitallista nykyinen maahanmuuttopolitiikka on ja se on hyvin surullista.

säpäle harmaana
[QUOTE="ovis";30721781]Et näköjään ymmärrä miten haitallista nykyinen maahanmuuttopolitiikka on ja se on hyvin surullista.[/QUOTE]

Ja sinä kuvittelet, että asia paranee, kun tarpeeksi jankuttaa noita mamuyllätysrakastelusuvisjuttuja? :O

Joo, maahanmuutossa on ongelmia. Mutta en minä eikä moni muukaan jaksa sitä joka päivä toistella. Kun elämässä on muutakin.

"ovis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721791:
Ja sinä kuvittelet, että asia paranee, kun tarpeeksi jankuttaa noita mamuyllätysrakastelusuvisjuttuja? :O

Joo, maahanmuutossa on ongelmia. Mutta en minä eikä moni muukaan jaksa sitä joka päivä toistella. Kun elämässä on muutakin.
Kuvittelet ihan väärin.

säpäle harmaana
[QUOTE="ovis";30721822]Kuvittelet ihan väärin.[/QUOTE]

Luetko edes näitä viestejäni? Taas oletat, että minä kuvittelen jotain, vaikka minä puhuin vain sinun kuvitelmistasi. :D Mitä minä siis sinusta kuvittelen?

"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja brööt;30721648:
Jotkut oikeasti luulee, että "haukkuminen" persuksi jotenkin koskettaa. Mä olen kyllä persu, mutten mitenkään näe sitä haukkumasanana kuten jotkut sitä yrittää. Ihan sama sanotaanko mua kokkariksi, demariksi vai persuksi. Sehän vain on puoluekannasta kiinni. Mutta että joku koittaa kettuilla "palstapersuksi" sanomalla :D Ihan sama kuin sanoisin palstakokkariksi... ei tajua ei...
Niin olet samanlainen raiskaaja ja lasten hyväksikäyttäjä kuin persut näyttää olevan.

"jep"
Seuraavat perussuomalaisten aktiivijäsenet on tuomittu rikoksista.

Matti Putkonen
- raiskaus (vankeusrangaistus)

Pentti Oinonen
- törkeä rattijuopumus (vankeusrangaistus)
- liikenteen vaarantaminen
- ampuma-aserikos

Ville Vähämäki

- rattijuopumus

Mika Niikko

- ajoi varastetulla autolla jalankulkijan päälle suojatiellä
- käsilaukkuvarkauksia
- luottokorttipetoksia (vankeusrangaistus)
- ajeli lainvastaisesti ystävänsä varastamalla työkoneella rakennustyömaalla

Teuvo Hakkarainen

- ajoneuvon luovuttaminen juopuneelle
- arvoesineiden varastaminen kirkosta
- haaskaus

Pertti Virtanen

Kike Elomaa

- kaksi rekisterimerkintärikosta
(lisäksi Elomaan puoliso oli päätekijä laajassa petosjutussa Ruotsissa)

James Hirvisaari (Nyk. Muutos 2011, Suomen Sisu)

- kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Jussi Halla-aho (Suomen Sisu)

- uskonrauhan rikkominen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan (KKO)

Juha Väätäinen

- kertonut olevansa rikoksesta tuomittu, mutta ei ole kertonut rikosnimikettä

Heikki Parviainen, kaupunginvaltuutettu

- pahoinpitely (vankeusrangaistus), uhri halvaantui

Petri Nurminen

- lasten seksuaalinen hyväksikäyttö (vankeusrangaistus)
- törkeä rattijuopumus (vankeusrangaistus)
- liikenneturvallisuuden vaarantaminen
- ajoneuvorikkomus

Jouko Juvonen (taiteilijanimi "Carl J. Danhammer")

- raiskaus (vankeusrangaistus)
- useita rikosepäilyitä törkeistä petoksista (joulukuu 2011)

Jarmo Juntunen

- jatkettu merilain rikkominen (vankeusrangaistus)
- merilain rikkominen
- kaksi petosta
- kaksi aluksen katsastusrikkomusta
- merimieskatselmuksesta ja merimiesten luetteloimisesta annetun lain rikkominen

Jarkko Korpi, puheenjohtaja, Espoon ps

- huumausainerikkomus

Mikael Lith, puheenjohtaja, Etelä-Pohjanmaan ps-nuoret, Suomen Sisun jäsen

- pahoinpitely (hakkasi tyttöystävänsä)
- oikeudenkäytössä kuultavan uhkaaminen

Tommi Laitila

- pahoinpitely

Rami Sipilä

- laiton uhkaus (kansanedustajaan kohdistettu tappouhkaus)

Hannu Haapasalmi

- törkeä petos

Kari Bärlund

- kavallus (vankeusrangaistus)

Timo J. Laihinen

- väärennös

Heinz Juhani Vuorela

- kunnianloukkaus

Pauli Lella

- Törmäsi tahallaan naiseen Jaguar-autollaan, 60 päivää ehdollista vankeutta
pahoinpitelystä ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Freddy van Wonterghem

- kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Jaakko Ilari Pirhonen, Oulun vaalipiiri, kunnanvaltuutettu (Haapajärven käräjäoikeus R 03/149)

- Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

Hans-Peter Anttonen, valtuutettu Merikarvialla

- Törkeä talousrikos, kahdeksan kuukauden ehdollinen vankeusrangaistus.
Käräjäoikeus määräsi Anttosen myös neljäksi vuodeksi liiketoimintakieltoon.

Tällikki
Palatakseni alkuperäiseen asiaan, maahanmuuttokriittisyys on ihan ok, mutta jos Kaksplus-palsta alkaa olla pelkkiä mamut raiskaa-aloituksia, niin täältä katoaa kaikki käyttäjät. Eikö ylläpito voi tehdä mitään?

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
aaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tällikki;30722417:
Palatakseni alkuperäiseen asiaan, maahanmuuttokriittisyys on ihan ok, mutta jos Kaksplus-palsta alkaa olla pelkkiä mamut raiskaa-aloituksia, niin täältä katoaa kaikki käyttäjät. Eikö ylläpito voi tehdä mitään?
Mä epäilen ettei ylläpito kykene estämään mamuja raiskaamasta naisia. Lihakset eivät riitä ja ehkä ei ole halujakaan moiseen.

säpäle harmaana
Mä epäilen ettei ylläpito kykene estämään mamuja raiskaamasta naisia. Lihakset eivät riitä ja ehkä ei ole halujakaan moiseen.
Tuossa viestissä puhuttiin raiskausaloituksista eikä raiskauksista.

Näiden kirjoittelijoiden päähän ei näköjään millään mahdu se, että monet ovat tuosta maahanmuuttopolitiikasta samaa mieltä heidän kanssaan. Monet ovat sen ihan asiallisesti todenneet ja myös perustelleet. Mutta kun näitä asiallisia kommentteja ei ole kuorrutettu noilla mamupatjasuvisraiskaushöpöhöpöillä, ne näyttää menevän näiltä riehujilta ohitse. He ovat täysin kykenemättömiä rekisteröimään asiallisia kommentteja.

zzzzzzzz
Alkuperäinen kirjoittaja Ja taas sitä mennään;30721466:
Palstapersu esiintyy tässäkin ketjussa lukuisalla monella nikillä..
Niinpä.

Ihmettelen moderoinnin tasoa tällä palstalla. Annetaanko yhden trollin pilata koko palsta. Tai no on annettu jo, eihän täällä enää ole muita kun kyseinen trolli ja pari muuta. :(

Yhteistyössä