"tonteri"
Suurin osa maahanmuuttajista ja pakolaisista haluaa varmaan elää ihan normaalia elämää ja käydä töissä, mutta n perkeleen romanikerjäläiset vois heittää mereen!
Eikö maailmassa tapahdu mitään muuta kuin maahanmuuttoa ja raiskauksia?Mistä täällä sitten pitäisi jutella, jos ei muailman menosta... pelkästäänkö vain vaipoista ja huonoista lastenhoitajista?
Koska sulla on ovulaatio?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721655:Eikö maailmassa tapahdu mitään muuta kuin maahanmuuttoa ja raiskauksia?
Aha.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721683:En tiedä. Mitä mieltä sinä olet Putinin katoamisesta/löytymisestä tai Anttilan myymisestä?
Hyvä kun huomasit, mutta ymmärrätkö kuinka pitkälle meneviä haitallisia vaikutuksia nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla on? Kaikki muut asiat ovat pientä sen rinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721745:No niin katos vaan. Tapahtuuhan maailmassa muutakin.
Et näköjään ymmärrä miten haitallista nykyinen maahanmuuttopolitiikka on ja se on hyvin surullista.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721754:Ai miten niin minä huomasin? Minä yritin saada sinut huomaamaan, mutta en näköjään onnistunut.
Kuvittelet ihan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30721791:Ja sinä kuvittelet, että asia paranee, kun tarpeeksi jankuttaa noita mamuyllätysrakastelusuvisjuttuja? :O
Joo, maahanmuutossa on ongelmia. Mutta en minä eikä moni muukaan jaksa sitä joka päivä toistella. Kun elämässä on muutakin.
Niin olet samanlainen raiskaaja ja lasten hyväksikäyttäjä kuin persut näyttää olevan.Alkuperäinen kirjoittaja brööt;30721648:Jotkut oikeasti luulee, että "haukkuminen" persuksi jotenkin koskettaa. Mä olen kyllä persu, mutten mitenkään näe sitä haukkumasanana kuten jotkut sitä yrittää. Ihan sama sanotaanko mua kokkariksi, demariksi vai persuksi. Sehän vain on puoluekannasta kiinni. Mutta että joku koittaa kettuilla "palstapersuksi" sanomalla Ihan sama kuin sanoisin palstakokkariksi... ei tajua ei...
Hui kauhia :O Kui??Suvikset ovat paniikissa!
Mä epäilen ettei ylläpito kykene estämään mamuja raiskaamasta naisia. Lihakset eivät riitä ja ehkä ei ole halujakaan moiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tällikki;30722417:Palatakseni alkuperäiseen asiaan, maahanmuuttokriittisyys on ihan ok, mutta jos Kaksplus-palsta alkaa olla pelkkiä mamut raiskaa-aloituksia, niin täältä katoaa kaikki käyttäjät. Eikö ylläpito voi tehdä mitään?
Tuossa viestissä puhuttiin raiskausaloituksista eikä raiskauksista.Mä epäilen ettei ylläpito kykene estämään mamuja raiskaamasta naisia. Lihakset eivät riitä ja ehkä ei ole halujakaan moiseen.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Ja taas sitä mennään;30721466:Palstapersu esiintyy tässäkin ketjussa lukuisalla monella nikillä..