The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Liityn valituskerhoon, käytiin ulkona syömässa ja tarjoilija kaato vesilasin mun syliin. Perse märkänä istuin sit syömässä eikä puhettakaan et ois saatu ees kahvit talon piikkiin. Hyvä ku anteeksi pyysi.
 
Hei,ehkä tyhmä kysymys mutta etenkin te, joilla on miespuolisia kavereita (vain kavereita siis) niin millai tutustuitte/aloitte kavereiksi??
Ylipäänsä tuo kaverustuminen, saatika ystävystyminen on ihan hepreaa miulle. Toki olen aika ujo mutta kukaan ei niinku välitä tutustua ees sen vertaa että näkis se "kuoren" alle.:(
Tyttöjen jutut, vaate-meikki-muoti-yms.yms. jutut menee ihan ohi, mietin onko mies kaverina helpompi (yleistetään nyt ihan kunnolla sit)..vaikka tuntuu tosin että ketään miestäkään ei kiinnosta kaverustua.
No osa mieskavereista on yläasteelta, osa samoista kaveriporukoista, veljen kautta, osa netistä, ja rovamiemiaikoina tuli junasta bongattua paljon uusia kavereita.
 
Hei,ehkä tyhmä kysymys mutta etenkin te, joilla on miespuolisia kavereita (vain kavereita siis) niin millai tutustuitte/aloitte kavereiksi??
Ylipäänsä tuo kaverustuminen, saatika ystävystyminen on ihan hepreaa miulle. Toki olen aika ujo mutta kukaan ei niinku välitä tutustua ees sen vertaa että näkis se "kuoren" alle.:(
Tyttöjen jutut, vaate-meikki-muoti-yms.yms. jutut menee ihan ohi, mietin onko mies kaverina helpompi (yleistetään nyt ihan kunnolla sit)..vaikka tuntuu tosin että ketään miestäkään ei kiinnosta kaverustua.
Miten keneenki, samalla tavalla oon tutustunu miehiin ku naisiinki :) Baarissa, järjestötoiminnassa, yhteen naapuriin kerran. Enkä mää juuri juttele ns tyttöjen juttuja naistenkaan kans. Tietty joskus, mutta pääpaino on muissa asioissa.
 
Hei,ehkä tyhmä kysymys mutta etenkin te, joilla on miespuolisia kavereita (vain kavereita siis) niin millai tutustuitte/aloitte kavereiksi??
Ylipäänsä tuo kaverustuminen, saatika ystävystyminen on ihan hepreaa miulle. Toki olen aika ujo mutta kukaan ei niinku välitä tutustua ees sen vertaa että näkis se "kuoren" alle.:(
Tyttöjen jutut, vaate-meikki-muoti-yms.yms. jutut menee ihan ohi, mietin onko mies kaverina helpompi (yleistetään nyt ihan kunnolla sit)..vaikka tuntuu tosin että ketään miestäkään ei kiinnosta kaverustua.
Töissä tutustuttiin ja yhteisten ystävien kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,ehkä tyhmä kysymys mutta etenkin te, joilla on miespuolisia kavereita (vain kavereita siis) niin millai tutustuitte/aloitte kavereiksi??
Ylipäänsä tuo kaverustuminen, saatika ystävystyminen on ihan hepreaa miulle. Toki olen aika ujo mutta kukaan ei niinku välitä tutustua ees sen vertaa että näkis se "kuoren" alle.:(
Tyttöjen jutut, vaate-meikki-muoti-yms.yms. jutut menee ihan ohi, mietin onko mies kaverina helpompi (yleistetään nyt ihan kunnolla sit)..vaikka tuntuu tosin että ketään miestäkään ei kiinnosta kaverustua.
Mulla ei taida olla...en tiedä...kaikki yrittää pöksyihin. No rehellisyyden nimissä olen jonkun pöksyihin päästänyt mutta siinä on mennyt sitten kaveruuskin. Ei mulla ole mistään vanhoilta ajoilta miespuolisia kavereita...sinkkuaikana tutustunut joten sitä sit kuvitellaan kai et ton pöksyihin pääsee. Vaikka tuntuu että kun olis edes yks miespuolinen kaveri kaveri....joku joka ei satuttais ja pettäis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhQ Näytä viesti
"Hei,ehkä tyhmä kysymys mutta etenkin te, joilla on miespuolisia kavereita (vain kavereita siis) niin millai tutustuitte/aloitte kavereiksi??"


Mulla on kavereita lukioajoilta. Ja yläasteajoilta. Miespuolisia, useampiakin. Ja sit tolta toiselta palstalta niitä jotka vaan ovat hyviä tyyppejä mutta seksuaaliset mieltymyksemme eivät yhtene. jälkimmäisten kanssa on vielä helpompi olla kaveri, koska heidän kanssaan voi todella olla "vain" kaveri. :D -joidenkin kanssa vaan kemiat kohtaavat ja sit kun alkaa jutella, tulee siitä tapa ja sit järjestääkin aikaa jotta voisi jutella ainakin kerran, pari, vuodessa. Toki muutenkin törmäillään kaikenmaailman pippaloissa ja tapahtumissa ja chatissa ja...
 
Ellei ukko tarttis huomena autoa voisin hyvinki lähtee kiraffilaan hermolomalle.

Ja köpsis :kiss: Ja ihku :kiss:

Mun miespuoleiset kaverit on vaan aina ollut :D
Töissä, koulussa, baarissa yhteisten tuttujen kautta tutustuttu pääosin.
Kun oikein rupeaa miettimään miten ollaan kaverustuttu, niin en oikein ees tiedä!
Kun ne vaan. On.
Tosi paljon tääkin tieto varmaan autto :D
 
Mä muuten tavallaan jaan ton Majurin olotilan. On hankala hengittää, ei oikein jaksaisi. Ja voi, kun erehtyy käymään pihalla, nokka alkaa valuttaa ja köhittää ja pihisyttää kaikista zyrteceistä huolimatta. Ja väsyttää, väsyttää. Saatanan siitepölykausi!

(luojan kiitos, ei oo mitään vakavampaa mulla tän lisäksi)
 
Mä olen huono tutustuu uusiin ihmisiin ja siksi oonkin aika ilonen siitä että oon tavannut muutaman ketjulaisen livenä ja saanu heistä tuttuja/kavereita vai miksikä sitä sanois,toiset lähemepänä toiset kauempana mutta kuitenkin.Sellaisia joille voi vaikka tunkea:D kylään jos oma huusholli rupee ahdistaa tai haluaa nähdä muuten vaan.
Se on aika mukavaa :)
 
Käytiin ruokapöytään puoli kuuden aikaan. Puoli seittemään mennessä poika oli ronklannu sormin kaks palaa kalasta, ja kaikki muu jäi syömättä. Nyt alkais olemaan iltapala-aika, ja mua ei yhtään kiinnostais edes tarjota mitään ko ei toi kersa vaan suostu syömään mitään. Argh.
 
Mä oon aina pyöriny poikaporukoissa, vanhoista ei oo oikeestaan enää yhtään jälellä, mutta sitte vaan kavereiden kautta ja töiden kautta oon saanu uusia kavereita ja nimenomaan miespuolisia. Mun parhaimpaan ystävään mä oon tutustunu mun kaverin juhlissa, siellä höpöteltiin jotain ja sitte facessa jatkettiin, nykysin nähään useemman kerran viikossa. naispuolisia ystäviä mulla ei kauheesti ole, ku mulla menee niihin aina hermo :D

Nii juu ja toiseen parhaimpaan ystävään (mies) oon tutustunu erään nettipalstan kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30719698:
Mä oon aina pyöriny poikaporukoissa, vanhoista ei oo oikeestaan enää yhtään jälellä, mutta sitte vaan kavereiden kautta ja töiden kautta oon saanu uusia kavereita ja nimenomaan miespuolisia. Mun parhaimpaan ystävään mä oon tutustunu mun kaverin juhlissa, siellä höpöteltiin jotain ja sitte facessa jatkettiin, nykysin nähään useemman kerran viikossa. naispuolisia ystäviä mulla ei kauheesti ole, ku mulla menee niihin aina hermo :D

Nii juu ja toiseen parhaimpaan ystävään (mies) oon tutustunu erään nettipalstan kautta.
Toikin on kyllä yks, oon huomannu kans ettei mulla oikein synkkaa naisten kanssa, ja niillä on niin hemmetin tylsät jututkin yleensä. Miehillä on paljon hauskemmat jutut ja tuhat kertaa parempi huumorintaju :D. Näin yleistäen, en väitä että se kaikkiin pätee.

Nykyisin varsinkin jos menee jotain iltaa viettämään, niin KAIKKI muut naiset, myös sellaiset joilla ei ole lapsia, on kokoontuneet keittiön pöydän ääreen ja puhuvat vauvoista. Koko illan. Ei mua kiinnosta sellanen. Hengaan sit mieluummin miesten kanssa pelaamassa tai lähden himaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä