The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Höh : / Ei kai sille mitään voi jos ikävä iskee. Joskus se voi yllättää pitkänkin ajan päästä. Onneksi kuitenkin ajan kanssa yleensä hellittää :hug:
Ihan hilkulla etten ottanut luuria käteeni ja laittanut viestiä...kunnes tajusin että a) en varmasti nolaa itteäni ja B) mitä hyötyä siitä olisi kun toinen meni ja valitsi exänsä.
Se vaan kolahti muhun tosi isosti koko tyyppi.
 
Päiväkahvin aika ja välipalasmoothie =)
Tinkuliini :hug: joskus se vasn iskee.

Pakko kyllä hehkuttaa täälläkin, paino on nyt alle 90 kg =) vähän yli kk lähti n 8 kg
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Onneksi et Tinkuliini sortunut soittamaan tainlähettämään viestiä, olis vaan tullu lisää mielipahaa. :hug:
 
Joo en mä laittanut enkä laita,se pahin meni jo ohi mut ikävä on. Mut ainakin kyynelkanavan tukos aukee viimeistään nyt. saa nähä miten käy kun törmätään jossain kahestaan...samat vakio ruokakaupat meillä ainakin on ja tilpehööri kauppa.
 
Tuli ulkoiluttua kävelysauvoja, ihana ilma kävellä. :)
Siel tosiaan on ihana ilma mutta en saa itteeni enää liikkelle toistamiseen.Tosin olinkin aika kauan kun kävin kävelyllä ja ihailin maisemia ja joutsenia ja muita lintuja. Harmi ettei ollut kuin kännykän ei niin kovin kummoinen kamera mukana niin ei saanut hyviä kuvia. Olis kiva kun olis joku kamera millä sais kuvattua luonta,siitä voisin tykätä vaikken mikään kuvaaja olekaan.
 
Viimeksi muokattu:
Siel tosiaan on ihana ilma mutta en saa itteeni enää liikkelle toistamiseen.Tosin olinkin aika kauan kun kävin kävelyllä ja ihailin maisemia ja joutsenia ja muita lintuja. Harmi ettei ollut kuin kännykän ei niin kovin kummoinen kamera mukana niin ei saanut hyviä kuvia. Olis kiva kun olis joku kamera millä sais kuvattua luonta,siitä voisin tykätä vaikken mikään kuvaaja olekaan.
Varmasti ihanaa kävellä ja ihailla :) siun pittää ostaa hyvä kamera, niin saat ihania kuvia otettua.
 
Miksi Lauralle on valittu tehosekoitinta_vrt muiden biisit ja Anettelle Myrkyluodon Maijaa joka on vaikea muutenkin saatikka sellaiselle jolta suomi ei suju mitenkään kovin hyvin(yritetäänkö tällä taata se että anette putoaa).
No illalla sen näkee sitten.
N
 
I-h-a-n-a ilma :heart:

Nyt on pihailtu ja kohta pääsee paistaan pinaattilettusia.
Haaveissa on pienet päivätorkutkin, mutta taitaa haaveeksi vaan jäädäkin..

Eiks noi tähdet, tähdet tyypit saa ite valita biisejään?
Mie luulin.

Eikä oo edes Tähdet-nameja illaks, ois pitänyt hakea kun jossain mielenhäiriössä jätin perjantaina Voice-namitkin kauppaan.
Sokeripuutos iskee ihan justiisa!!!
 
I-h-a-n-a ilma :heart:

Nyt on pihailtu ja kohta pääsee paistaan pinaattilettusia.
Haaveissa on pienet päivätorkutkin, mutta taitaa haaveeksi vaan jäädäkin..

Eiks noi tähdet, tähdet tyypit saa ite valita biisejään?
Mie luulin.

Eikä oo edes Tähdet-nameja illaks, ois pitänyt hakea kun jossain mielenhäiriössä jätin perjantaina Voice-namitkin kauppaan.
Sokeripuutos iskee ihan justiisa!!!
IIIIInanna! Heippa :wave:

Juu ei, ei ne saa valita itse niitä biisejä.Näin mielestäni joskus ekalla kaudella jostain luin.
 
Mää myönnän olevani lievästi siivousfriikki. Olisin varmaan pahempi jos asuisin yksin, lapsen kans ei auta kauheesti nipottaa. Menis vaan hermot :D
Mä sain just tiskit laitettua (ainakin osittain, kattilat jäi vielä pesemättä, ehtii myöhemminkin :D) ja imuroinkin. Nyt on niin ahkera olo et palkitsen itseni löhöämisellä. Sohvapöytä (lue: mun työpöytä) näyttää edelleen samalta kuin tuo mun laittama kuva, mutta ei se haittaa! Se on silti järjestyksessä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä