The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei tiiättekö mitä. Join eilen skumppaa ja toissapäivänä siideriä, eikä oo väsyttäny ja tarvinnu päiväunia. Mun väsymys onkin johtunut alkoholin puutteeata, eikä mistään kilpirauhasesta. Aamukahvit vaihtuu vastedes aamusidukkaa!
Kuulostaa hyvältä.

Musta vois tulla punkkua kittaava kotiäidin irvikuva,
mutta kun en saa sitä litkua kurkusta alas yhtä suullista enempää...

Neljä isoa pulloa olis korkkaamattomana kaapissa,
niillä pääsis jo harrastuksen alkuun.

Tottuisko siihen makuun jos vaan yritystä löytyis?
 
Hiiret vilkuttaa ikkunan läpi odottaessaan laskeutuvaa albatrossia. Ensin tyttöhiitellä on harteilla pieni viitta. Seuraavaksi päällä on takki. Sitten taas takki on pois. Huom! Takki otettiin pois päältä ennen ikkunan luo tuloa.
Mä tarviin jotain tärkeää tekemistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja Inanna
Huom :attn: Teenkö tästä havainnosta reklamaation Disneylle? Joko piirretyssä on virhe tai dvd versus originaali elokuva, tästä puuttu pieni pätkä?
Samoin kummastuttaa joskus Aku Ankan näköispainoksissa b-painokset. Kuvaruutuja puuttui. Kysynkin, onko originaali painos erilainen kuin myöhemmin tehdyt lehdet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30718691:
No niin, kuten teletapitkin hihkuvat että "uudestaan" niin nyt hyppäät fillaris päälle ja ajelet uudestaan 10 km HETI

No en! Tossa kojokkeessa voi istua korkeintaan kolme kilsaa kerrallaan ja silloinkin on perse niin puutunut että hyvä kun satulasta alas pääsee.
 
Huom :attn: Teenkö tästä havainnosta reklamaation Disneylle? Joko piirretyssä on virhe tai dvd versus originaali elokuva, tästä puuttu pieni pätkä?
Samoin kummastuttaa joskus Aku Ankan näköispainoksissa b-painokset. Kuvaruutuja puuttui. Kysynkin, onko originaali painos erilainen kuin myöhemmin tehdyt lehdet?
Tee vaan, ja kerro meille sitten mitä ne vastaa.
 
Tee Tohvee vaan, mua kiinnostais tietää mitä ne vastaa jos vastaa :D


Nyt ajattelin ihan tosissani laittaa nuo tiskit ensiksi, ja sitten alkaa niputtaan pyykkiä kaappiin.
Pihallekin ois mentävä, mahti ilma!

Olkaahan kunnolla, kummiskin pyhä ja kaikkee :xmas:
 
9mmm
Anteeksi, en eilen huomannut mitään kysymystä. 20 egee on aika edullinen hinta. Kuka Palmuista on kyseessä?
Miksi piirtäisi nimensä toisen tauluun? Sehän olis huiputusta.
mutta hyväntekeväisyyttä varten?siis laittanu vähänku nimmariks? vai sitäkö ei siis taidemaailmassa tehä ollenkaan? juhaniks mä taisin nimen kuulla mut 20e vaan jaa empäs tienny et sillä veljiä nekinkö on taiteilioita?
 
9mmm
mikä toi ööh et taida tykkää siitä emmääkään tiiä ku nimen siitä :) mut jos se arvokas ois ollu ni oihan sille tullu hintaa :) kelaa siellä oli kanan munan näkönen lautanen ja naiset huuti kilpaa hintaa tuli jotain 200 euroo kallis muna :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä