The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ääh, miks noiden muksujen kavereiden on tungettava tänne heti aamusta..ja sunnuntaina!?
Mie istun tääl suihkunraikkaana yöpaituli päällä..:snotty:
Luojan kiitos meillä nuo mukelot on vielä pieniä.

Tosin eilen oli sulonen käänteentekevä hetki,
kun naapurin eskari-ikänen poika, johon on tutustuttu hitaasti mutta varmasti, rohkastu meidän likalle sanomaan että häntä voi hakee kotoo leikkimään jossei pihalla näy. "Koputat vaan, niin kyl mä tuun sun kaa" sano jäpikkä itsevarmasti.

Ja tuo tyttö oli ihan myyty :D niin söpöä kun voi olla !
 
Mun pitäis siivota, ihan oikeasti.
Kolme kopallista pyykkiä odottaa kaappeihin laittoa, tiskikone täynnä puhtaita ja likaset tiskipöydällä, olkkarissa on muksun eiliset majarakennelmat (tyynyjä, peittoja, kaks vieraspatjaa jne,,), eteisessä on pois menevien talvikenkien ja käyttöön tulevien kevätkenkien räjähtänyt kaaos.

Mut tiiättekö mitä?

EI HUVITA!!! EI TIPAN TIPPAA!

Joten, keitänpä vielä kaffet. :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mää siivosin jo perjantaina, niin on ihanan siistiä ko ei ole kukaan ollu sotkemassa. Puolikas varmaan mielellään korjaa asian illalla, kunhan kotiutuu. Ruokakauppaan kyl pitäis selvitä, yh. Ei huvittais poistua kotoa. Juon kans lisää kahvia, mietin sitä kauppaa sit myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Kello repii jo kymmentä. Nyt kaikki ylös sieltä sohvalta ja ketjujumppa käyntiin. Taivuta eteen ja sivuille, nosta jalkaa... hop hop hop.
Nostin molempia jalkoja vuorotellen kävellessäni kayhvinkeittimelle,
Ojensin oikeaa kättä ottaessani suodatinpusseja ylähyllyltä,
ja jottei reeni olis toispuoleinen, otin kahvinporot vasurilla.
Loppuveryttelynä kävelin kolme ja puoli askelta tähän tabletille kirjottaan tän viestin.



Riittääkö jo pyhätreeniks? :D
 
Nostin molempia jalkoja vuorotellen kävellessäni kayhvinkeittimelle,
Ojensin oikeaa kättä ottaessani suodatinpusseja ylähyllyltä,
ja jottei reeni olis toispuoleinen, otin kahvinporot vasurilla.
Loppuveryttelynä kävelin kolme ja puoli askelta tähän tabletille kirjottaan tän viestin.



Riittääkö jo pyhätreeniks? :D
ei riitä
 
Hei tiiättekö mitä. Join eilen skumppaa ja toissapäivänä siideriä, eikä oo väsyttäny ja tarvinnu päiväunia. Mun väsymys onkin johtunut alkoholin puutteeata, eikä mistään kilpirauhasesta. Aamukahvit vaihtuu vastedes aamusidukkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Hei tiiättekö mitä. Join eilen skumppaa ja toissapäivänä siideriä, eikä oo väsyttäny ja tarvinnu päiväunia. Mun väsymys onkin johtunut alkoholin puutteeata, eikä mistään kilpirauhasesta. Aamukahvit vaihtuu vastedes aamusidukkaa!
Paheksuttavaa käyttäytymistä, vaatteet päälle ja juoksemaan 25km:n lenkki ja nyt heti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä