The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta ootte te mussukat ollut mielessä :heart:

Ylitse pääsemättömäksi ongelmaksi koitu sivuhistorian poistaminen tabletista, kun en jaksanut kaivaa salasanaa sähköpostista :D

Mitennii laiskuuden huippu? :LOL:
 
Tässähän tää. Ei oikeesti mitään uutta vaikken oo toviin käynyt täällä..

Paitsi kohta laittelen mukeloille hoitopaikka hakemukset ja alan tutkaileen mitä töitä ois tässä maailman kolkassa tarjolla.

KEVÄT, kohta on suathana soikoon KEVÄT :D

Mitäpä kiraffille? :)
Mitäs mää. Tsadilaishemmon kaa hengailen välillä, lukiohinttarius pitää kiireisenä, puolikkaalla on uhma, ja katkasin tipatoman ennen aikojaan. Nyt oon jo ihan rappiolla :D

Sälli itseasias soitti just tulevansa hakeen mut, niin käydään vielä paikallisessa ennenko tulee valomerkki. Sun häätyy alkaa palstailemaan enemmän, synti ja häpeä ko oot ollu niin kauan poissa |O
 
Juu kyllä mua nyt taas näkyy enempi. Pitää kuroa menetettyä aikaa kiinni ja palstata pari päivää 24h päivystyksellä :LOL:

Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, tuun ainakin aamukahveilla tänne,
Ja jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
-inanna-
Luin vielä petipuhteena sivuja taaksepäin,
Täällähän on draamailtu olan takaa.

Enkä jaksanut ees kelata kiukuttelun alkulähteille asti ...

Mutta sen verran jotta kohmelon tasosta oon aakoon kanssa yhtä mieltä :D

Niin, ja aakoo, sun juttujas oli mahroton ikävä !
 
Huomenta :kiss:

Miten voikaan olla, että pitkän aikaa menee silleen, ettei oo ystävän kanssa muutakuin puhelimen välityksellä yhteydessä ja kaikki on ihan ok. Mutta meneppä viettään aikaa useampi tunti, nii johan iskee ikävä jo vähän ajan päästä, viimeistään seuraavana päivänä. Tää on jokseenkin outoa, mutta tämmäsiä mä aattelen heti aamusta :D
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Huomenta :wave: Olen muuten ihan tolkuttoman iloinen, tein itselleni todella hienot pyöräilypökät :)
Mun pitäisi etsiä jostain pussien pohjalta mun pehmustetut pyöräilypökät :D Persus puutuu kun tossa kuntofillarissa on oikea mummosatula.

Mutta millaiset sä teit? Mä en osaisi, jäisi kuitenkin ikävästi painavia saumoja sisäreiden kohdalle tai muualle.
 
IhQ
Ai kamala noita teijän juttuja! :LOL:

Heti aamusta kun palstalle tulloo niin näkyy että mitä, joku raskaana! Kuka kuka??
Mut eteenpäin (tai taaksepäin) luettuani selviääkin että sehän voi olla kuka/kenen vaan :O

Hui himputti, ojentakaas niitä foliohattuja tännekin päin niin saapi suojauduttua! :attn:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä