vieras**
Anni Maaninkako? Niin onkin. Tytsistä ei näy kuvista kasvot ja hyvä niin.Upeat hiukset, hiton nätti tyttö ja viimeisenä kauniit silmät. :heart:
Anni Maaninkako? Niin onkin. Tytsistä ei näy kuvista kasvot ja hyvä niin.Upeat hiukset, hiton nätti tyttö ja viimeisenä kauniit silmät. :heart:
Kauniit silmätTämä on maksettu mainos. Silmien välissä törkee finni (näkyy sieltä filttereiden läpikin), mutta alle herneen kokoinen lötjäys Lorean Infallible meikkivoidetta peitti melkein heti. Ja ne filtterit. Ja lasit ku pitää naamalla niin peittyy kokonaan. Suosittelen!
Kerrassaan upea kuva.Pölkkypään tohinat-kuva
Kiitos! Aijaa :O Ooks koittanu donitsilla tehdä nutturaa? Luulis, että jos kerralla vetäis oikeen tiukalle, niin pysyis koko päivän. Mut toisaalta se toteutus liukkailla hiuksilla voi olla aika haaste eikä mulla ainakaan varmaan riittäis kärsivällisyysKaunis nainen ja ihana nuttura! Oon kade, mulla on niin jotenkin liukkaat hiukset ettei siinä saa pysymään kuin letin tai tavallisen ponnarni ja niistäkin pitää lenksuja korjailla pitkin päivää.
Hyi helvetti, tupakka
Hahaha, tuota et usko itsekkän!Eikun mulle ei kelpaa kuka tahansa.
Kerrassaan upea kuva.
Mii laik.
Kutsu siis ei koske meikäläistä.Voishan niitä upeiden naisten kuvia katsoa enemmänkin. Komiat miehet mukaan
Höpö höpöKutsu siis ei koske meikäläistä.
Menikö huti? Kurkkaa facesta
Kivalterinpolun päiviksen vieressä otettu kuva.
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30717798:Menikö huti? Kurkkaa facesta