fiffeli
Tuunaus villitys on riistäytynyt käsistä. Ihan kunnollista käyttökelpoista vaatetta hajotetaan ja pilataan. En vaan ymmärrä.
No eikö oo parempi tuunata olemassaolevaa, kuin ostaa ostaa ostaa uutta?Tuunaus villitys on riistäytynyt käsistä. Ihan kunnollista käyttökelpoista vaatetta hajotetaan ja pilataan. En vaan ymmärrä.
No sit kun se tuunattukin menee rikki, niin kyllä Ellei osaa tehdä vielä vaatteiden ehjistä osioista uusia vaatteita. Esimerkiksi Booty näyttää osaavan.Ei ihminen tarvitse niin paljoa vaatetta. Ostaa uuden kun menee rikki.
Hajotetaan ja pilataan? Tuon hajottamisen vielä ymmärrän (sillä onhan se tietyllä tapaa hajottamista, jos vaatetta leikellään), mutta tuskin sitä voi pilaamiseksi kutsua, kun käytöstä poistettu vaate palaa tuunauksen jälkeen takaisin käyttöönTuunaus villitys on riistäytynyt käsistä. Ihan kunnollista käyttökelpoista vaatetta hajotetaan ja pilataan. En vaan ymmärrä.
Tosi hienoja!Hapsupaidat on aivan ihania. Itse olen tehnyt tällaisen VillaNanna: Rantashortsit ja tuunattu paita
Ja noiden hapsupaitojen lisäksi on kiva punoa paitoja VillaNanna: Mekko paidaksi
Tuo punonta on aika helppoa touhua ja muuttaa helposti monen monta paitaa erinäköiseksi.Tosi hienoja!
Luojan kiitos sun ei tartte olla täälläKauhean näköistä tuolla Bootilla.
Oot vanha kurppa, joka yrittää olla jotain!Luojan kiitos sun ei tartte olla täällä
Kiitos samoinOot vanha kurppa, joka yrittää olla jotain!
Jaa, mun mielestä taas aivan upea mimmi! Ja miten luova, just kävin blogissaan taas ihailemassa joitain tuunauksia Ties vaikka sais itsekin inspiksenOot vanha kurppa, joka yrittää olla jotain!
Mukava kuulla Saitko inspistä?Jaa, mun mielestä taas aivan upea mimmi! Ja miten luova, just kävin blogissaan taas ihailemassa joitain tuunauksia Ties vaikka sais itsekin inspiksen
Joo, mietin just yhden paidan tuunaamista kesäksi. Mä en silleen ole käsityöihminen, mutta pitää jotain pientä koklata näin alkuunMukava kuulla Saitko inspistä?