Paljonko specsaversin lasit oikeasti tulevat maksamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saa alle parinsadan. Itse sain kahdet lasit alle parinsadan, toisissa ohennus ja toisissa tummeneva linssi. Mies sai alle parinsadan tuplaohennuksella ja tummenevalla linssillä yhdet lasit.

Mä en usko, että saa alle parinsadan. Ehkä jotkut rimpulakehykset voi saada, mutta +5:n linsseihin pitää tehdä jo kunnon ohennukset. Ainakin mun tytön linsseihin on tehty. Ja myös heijastuksen poisto maksaa.

En ainakaan itse saanut. Ihan perus kehykset (olisiko ollut jotain 70€), vahvus -5. Tuplaohennus nosti hintaa todella paljon, lasit tulivat lopuksi maksamaan 230€.
Ja nämä ostettu siis viime syksynä..... Olihan siinäkin tarjous muistaaksenu, että lasit 75€, mutta siihen saanee jotkut pikkuvahvuksilla "tiimarilasit"
...

Mä menin halpojen lasien toivossa viime kesänä specsaversille, oil vaikka mitä tarjouksia ja otin sitte aurinkolasit kaupan päälle. Silti maksoin 470e laseistani. Ohennukset linsseihin tuli ainakin. Mulla näkö -3,5 ja -3.75. Eikä ollu mitkään kalliit kehykset edes.

Mä ostin kans kahdet yhden hinnalla, toiset monitehot, toiset lukulasit. Hintaa tuli 630 euroa. Piti tehdä ohennuksia, langoituksia, heijastuksen poistoja, ja monitehoissa on laaja katselualue. Halvemmathan ne kuitenkin oli kuin mitä olisin joutunut esim. Silmäasemalla maksamaan. Kyllä se niin on, että hyvin harva taitaa saada lasit niillä tarjoushinnoilla.

Ja hei, specsaversin linssien laatu ei ole hyvä. Tosi helposti naarmutuvia ja helposti lähtee ne kalvot irti. Kokemusta on useimmista heidän linsseistään ja nyt on muualta hoyan linssit ja on tosi laadukkaat. Laadukkaasti tehty ja ihan eri juttu kuin ss linssit.

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Ostin 80 eurolla ja sai vahvuuksilla aurinkolasit kaupan päälle. Tyytyväinen olen ollut. En kuluta rahaani mihinkään koviin linsseihin. Mun linssin ei tarvitse kestää sitä 10 vuotta, koska lasit kuitenkin vaihtuvat nopeampaa.

Ostin 80 eurolla ja sai vahvuuksilla aurinkolasit kaupan päälle. Tyytyväinen olen ollut. En kuluta rahaani mihinkään koviin linsseihin. Mun linssin ei tarvitse kestää sitä 10 vuotta, koska lasit kuitenkin vaihtuvat nopeampaa.

Minäkin olen joskus yrittänyt saada lasini halvalla, mutta se on tyssännyt siihen, kun käytän moniteholaseja (siis lähi- ja kaukolasit samassa) ja niissä tarkan näkemisen alue on surkean pieni, jos ottaa kaikista halvimmat lasit eli jotkut sadan euron monitehot. Linssien kestoikää en ole edes miettinyt. Sinulla on ilmeisesti vaan yksitehot? Niissä ei halpa laatu ehkä vaikuta näkemiseen toisin kuin monitehoissa. Viimeksi ajattelin että käyn ostamassa itselleni halpislasit ihan vaihtelun vuoksi. En löytänyt hyvän näköisiä kehyksiä Specsaversilta enkä toiselta halpisketjulta, en edes muista mikä niistä se oli. Minä tykkään että kehykset saavat olla jollain lailla persoonalliset, mutta ei...

Olen hankkinut useat lasit Spectsaversilta ja hyvin ovat toimineet. Minusta kehysvalikoima on laaja ja persoonallisuutta löytyy. Vahvuuteni ovat +2.75 ja -1.25 ja otan aina vähintään elite-tason linssit. Kysyin tarjous toisesta, yksityisestä liikkeestä. Siellä linssit voimakkuuksillani olisivat maksaneet yli 800 euroa plus kehykset päälle eli yli tonnin olisi mennyt. Spectsaversilta saan kahdet lasit saman tasoisilla linsseillä, ohennuksella ja kova- ja heijastuksenestopinnalla hieman yli 500 euroa.

4l9wl83ze2p.png

Yhteistyössä