Ensitreffit alttarilla - Miia & Olli, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ezen Seppänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ezen Seppänen

Vieras
Miia,tuo lentoemäntä ja Turkkilaisen ex joka edelleen käyttää sukunimeä turkkilaisperäistä, vaikka eronnut jo on ja omaa sukua ihan supisuomalaisen sukunimen.

Miia mm. sanoi että jos olisi baarissa ollut jo Olli olisi siellä samaan aikaan ollut, niin tuskin olisi Ollia huomannut, kun yleensä kiinnittää huomion pahiksiin!!!!!

Miia sanoi myös että " juhlittu on" eli suoraan kertoi sen minkä jokainen osaa tuollaisesta henkilöstä päätelläkin, joka taas tulkintani mukaan tarkoittaa että miehiä on riittänyt.

Kyllä käy sääliksi tuota Ollia, kiltti kunnon mies ansaitsisi ihan toisenlaisen naisen.

MIIA tosi epävarma ja liimautuja, ei ihme jos miehet juoksee karkuun ja hänelle tulee olo ettei kelpaa kellekään. ihme juttu et pitää sen turkkilaisen sukunimeä edelleen, luuleeko et on hienompi ja kansainvälisempi kun ei ole supisuomalainen möttönen? nirppanokalta ja tapoihinsa kangistuneelta sekä joustamattomalta vaikuttaa. jos ja kun on ollut monen miehen kanssa niin uskon et on hakenut hyväksyntää koska omaa niin matalan itsetunnon. itseensä jakamalla saanut sellaisen tunteen et joku edes haluaa ja hyväksyy..?

OLLI omituinen höpöttäjä jonka puheesta ei saa mitään selvää, mumisee, oisko räikkösfani, villi arvaus? en usko et on paljon kokemusta naisista. mieli muuttui niin pian et haluaakin olla miian kanssa et luulen et mietti et tää kannattaa pitää tai ei saa ketään muutakaa..? jotenkin naiivi ja ärsyttävä jankkaaja.

Tähän ketjuun kirjoittaneet, teitä käy sääliksi, elämänne mahtaa olla aika köyhää. Minkähänlaisia norsun naamoja kirjoittajat mahtavat olla kun on tarve kaunista naista arvostella.

Minusta Miia on kaunis ja herkkä, eikä minun tarvitse haukkua muita vaikka itse en olekaan mikään missi. Ja mitä vi#%a se teille kuuluu kuka hänen ex on?
Puolet Suomesta käy itseään panettamassa Virossa, Gambiassa ja Turkissa, Miia sentään oli naimisissa.

Huomannut sellaisenkin oudon jutun että ne jotka eniten arvostelee muiden ulkomaisia kumppaneita haaveilevat salaa siitä itse tai ovat tulleet särjetyksi jonkun rantagigolon toimesta. Yleensä nämä huutelijat ovat itse pahimpia haaranlevittelijöitä.

Tokihan täytyy olla hienompi sukunimi, kuin Seppänen tse aviossa ollessani otin oman nimeni mukaan, kun se oli mahdollista ja erottuani puotin heti miehen nimen pois. Älytöntä olla eronneen puolison nimellä. Ärsyttävä koko Miia.

Miia on erittäin seksikäs ja sekös harmittaa rupsahtaneita palstanorsuja. Miiasta ja Ollista näkyi kyllä lopuksi, että he sopivat erittäin hyvin yhteen ja heillä on kaikki eväät elää elämänsä onnellisesti yhdessä loppuun asti.

No jopas on kirjoituksia tässä ketjussa.. Minäkin veikkaan, että katkerat norsut ja hevoset näiden kirjoitusten takana, kertoo jotakin kyllä ihmisestä tuon sorttinen tuntemattoman ihmisen arvostelu. Minun mielestä mukavan oloinen pari, varmasti sopivat hyvin toisilleen ja toivon heille oikein hyvää yhteistä tulevaisuutta.

Mun miehen exälläkin on edelleen mieheni sukunimi, vaikka on asunut toisen miehen kanssa jo kymmenen vuotta. Ja nyt kun mietin, niin juuri kukaan eronneista ystävistäni ei ole vaihtanut nimeään takaisin eron jälkeen. Joillain on sukunimi vaihtunut uuden avioliiton myötä.

Mäkään en olisi mieheeni baarissa vilkaissut. Rakkaus syttyi, kun tutustuin pakosta muissa merkeissä.

Mian "juhlimisista" en tiedä, mutta näin kuvailisin myös omaa nuoruuttani, enkä todellakaan juossut miehissä.

Mun mielestä söötti nainen. Heillä tuntui kuitenkin huumori kohtaavan ja se on ollut omassakin suhteessani tärkeä asia. Ehkä Mia on oppinut vähän relaamaan, kun on saanut vahvistusta toisenkin tunteista.

Mullakin on exän sukunimi yhä. En kyllä ole uuden kanssa naimisissa, mutta en ole tyttönimeänikään ottanut. Musta se oli kätevintä näin, ei tarvii uusia kaikkia kaperista ja on sama sukunimi kun lapsilla.

En ymmärrä näitä ensi treffit alttarilla ohjelmaan osallistujien haukkumista. Ettekö yhtään ajattele että saattavat itsekin kuulla tai lukea mitä täällä heistä kirjoitetaan? Ette vissiin sitten halua että tuollaista reality ohjelmaa näytettäisi. Minusta se oli ihana ja mielenkiintoinen ohjelma, seuraavaa odotellessa...

Kaikki ohjelmaan osallistuneet ovat ihan tavallisia suomalaisia ihmisiä. Varmaan sitten kaikkien haukkujien koko ystäväpiiri ja suku on vain pelkkiä missejä ja mr Finlandeja. Vai haukutteko kaveriennekin kaikki viat? Ja kerrotte sille ylipainoiselle tädillenne miten oksettava ja yhteiskuntaan sopimaton hän on.

Nuo ihmiset ovat käyneet seulat läpi ja ovat tienneet et kun menevät telkkariohjelmaan julkisuutta ja näkyvyyttä hakemaan niin saavat arvostelua osakseen, sekä positiivista että negatiivista. Sen ei kenellekään pitäisi yllätyksenä tulla joka ohjelmaan osallistuu. Ai että haukkujat ovat sotanorsuja ja hevosia mut annas olla jos meet kehumaan näitä pareja niin olet prinsessa? :D ahhahaha :D Tää on niin palstaa, niin palstaa.

Kamalan henkilökohtaisuuksiin ihmiset menee. Jos ei pidä ohjelmasta, mutta miksi haukkua ihmisiä, jotka kuitenkin ovat ihan tavallisia ihmisiä. Eiköhän meistä kaikista jotain vikaa löydy, jos lähdetään etsimään. Ja pääasia, että pitävät toisistaan. En ihan ymmärrä, että aikuiset ihmiset haukkuvat tuolla tavalla ketään ja arvostelevat.

Yhteistyössä