Spencer Hastings
Joo mähän oon life coach jos et tiennyt.Täällähän suorastaan kannustetaan terveellisille elämäntavoille.
Joo mähän oon life coach jos et tiennyt.Täällähän suorastaan kannustetaan terveellisille elämäntavoille.
tuu tännekenes tykö mä sitten tuppaan kesälomallani?????
Älä yllytä!tuu tänne
Joo messiin vaan.Tinku voi tulla mun ja spencen kans dokaamaan mökille.
Vaihtoehto sekin. Täti tulee vahtimaan nuorisoaTinku voi tulla mun ja spencen kans dokaamaan mökille.
pitäisköhän teitä kaikkia vahtia ettei meno käy vallan hulvattomaksi =)Vaihtoehto sekin. Täti tulee vahtimaan nuorisoa
Tervetuloa.Vaihtoehto sekin. Täti tulee ryyppäämään nuorison kanssa
Minä en osaa olla hulvaton kun oon jo niin vanha mut tosta nuorisojengistä en yhtään menis takuuseen.pitäisköhän teitä kaikkia vahtia ettei meno käy vallan hulvattomaksi =)
Joo no viimeksikin kun Kirahvin kanssa chillailtiin, niin oli aika setit. Että kannattais kyl jonkun tulla vahtimaan......Minä en osaa olla hulvaton kun oon jo niin vanha mut tosta nuorisojengistä en yhtään menis takuuseen.
Eihän sun tartte olla paikalla silloin :attn::headwall:
Mikään ei oo missään olosuhteissa pilalla, jos on tarpeeksi skumppaa.Itekin tuossa mietiskelin mahdollisia kesälomanviettopaikkoja..minnekkähän päin Suomea sitä matkais tänä vuonna.
Teijän muiden lomia en viiti tunkea pilaamaan Ellei joku välttämättä halua pilata lomaansa..
Eihän sun tartte olla paikalla silloin :attn:
mää ostin muuten tänään skumppaaMikään ei oo missään olosuhteissa pilalla, jos on tarpeeksi skumppaa.
täällä jätettiin siivoukset väliin ja on haravoitu ja potkupalloa pelattu. koht kyl alkaa viileneen ja joutaa sisälle meneen.Rupes väsyttää...sain varmaan raikasilma myrkytyksen tuolla ulkona .
Onko poikas santiksen urheilukoulussa? Niillä on ihan omat tsydeemit.onko viitti vielä linjoilla?
tiiäkkö mitä tapahtuu sotavaltion sere-b leirillä, poijjalla alkaa semmonen huomenna
eiku täällä pohjosessaOnko poikas santiksen urheilukoulussa? Niillä on ihan omat tsydeemit.
Se on kauheeta kun tuntee ihmisiä.Muutinkohan sittenkin liian pieneen kaupunkiin, vai synnyinkö liian pieneen maailmaan. Olin eilen kaupungilla ja juttelin erään vanhemman herrasmiehen kanssa. Nyt kävi ilmi, että oon sen tyttären kanssa samoilla kursseilla koulussa.
kappas vaanKaikilla on lohipäivä! Mäkin kävin syömässä lohisalaattia, oli jees. Ihan törkeen suuri annos 12 eurolla.