Onko paikalla yli 20 kiloa laihtuneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-minkä verran laihduit?
-millä konstilla laihduit?
terveellinen ruokavalio ja hurjasti treeniä. hiihtoa, pyöräilyä, salia, lenkkeilyä
-paljon oli lähtöpaino?
82 ->60
-onko sulla lapsia?
1 lapsi
-minkä ikäinen olet?
33
-mitä tapahtui ''ylimääräiselle iholle''?
vatsassa ryppyistä ihoa siellä missä on raskausarpia
-suunnitteletko esim jotain hoitoa irtonaiselle iholle?
tehty rintojen kohotus ja laitettu implat

[QUOTE="inger";30712564]-minkä verran laihduit?
terveellinen ruokavalio ja hurjasti treeniä. hiihtoa, pyöräilyä, salia, lenkkeilyä
-paljon oli lähtöpaino?
82 ->60
-onko sulla lapsia?
1 lapsi
-minkä ikäinen olet?
33
tehty rintojen kohotus ja laitettu implat[/QUOTE]

Mitä maksoi kohotus ja implat jos saan kysyä? Ihan utopiaa mulle tää kauneuskirurgia. Suomessa vai jossain muualla?

Vuonna 2006 painoin n. 90kg. Aloitin silloin sertralin lääkityksen jonka myötä lihoin 108 kiloiseksi. Loppuvuodesta 2007 lopetin lääkkeen ja samaan aikaan muutin ruokavaliotani reippaasti. Alkuvuodesta 2008 putos 4 kg, sit tulin raskaaksi. Raskauden alussa painoin siis 104kg ja paino pysyi samana koko raskausajan. Vauva syntyi tammikuussa 2009 ja kolme viikkoa synnytyksen jälkeen paino oli 86kg. Aluksi mahanahka jäi roikkumaan mutta se vetäytyi muutamassa viikossa eikä ylimääräistä ihoa jäänyt yhtään.

2011 lokakuussa syntyi meidän neljäs lapsi. Tässä vaiheessa mun paino oli 88kg. Kesällä 2011 jouduin sit taas alottaa lääkityksen, escitalopramin. Paino nousi kahdeksassa kuukaudessa 22 kiloa, eli painoin sit 110kg. Nyt oon ollu kohta puoli vuotta ilman lääkitystä, paino on pudonnu neljä kiloa ilman et olisin mitään asialle tehnyt. Nyt tosin pitäis sit ruveta tekemään, jos edes sinne 85 kiloon sais painon niin ois jo ihan hyvä. Tällä kertaa pitäis ottaa myös liikunta mukaan.

Niin ja oon 38, neljä lasta.
Ennen ekaa lasta painoin 68 kg. Ennen parisuhdetta olin vuosikaudet painanut 65kg...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="inger";30712564]-minkä verran laihduit?
-paljon oli lähtöpaino?
82 ->60
-onko sulla lapsia?
1 lapsi
-minkä ikäinen olet?
33
tehty rintojen kohotus ja laitettu implat[/QUOTE]

Aaaah, kuullosta ni8n mun mitoilta :), paitsi että 60 on tavoite ja nyt oon vasta puolessa välissä. Mikä on sun pituus?:)))

Yhteistyössä