The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
onko sua sit pahastikkin joskus kusetettu spe?
Kusetettu millä tavalla?

Mulla ei oo huonoja muistoja lastenkodista tai lastensuojelusta ollenkaan. No joitain satunnaisia happygirlmaisia "ammattikasvattajia", mutta sillein yleisesti.

Ja jos koulukiusausta meinasit, niin en ole kokenut fyysistä väkivaltaa. Ala-asteen lopussa koulukiusaamista henkisellä tasolla, mutta onneksi silloin oli oikeasti välittävät opettajat, aikuiset ja kiusaajienkin vanhemmat, ja asia saatiin aika nopeasti sen jälkeen ruotuun kun uskalsin lähestyä ensimmäistä aikuista aiheesta.

Mä en oo pahemmin koskaan hengaillu muiden lastenkotilasten kanssa. Ensimmäinen poikaystävä asui samassa lastenkodissa eri osastolla, mutta siinä se oikeastaan. Loput on jääneet Facebook-kavereiksi, tai törmäillään sattumalta kun asutaan samoilla alueilla ja vaihdetaan kuulumisia. En mennyt koskaan laitosaikanakaan muiden pelleilyihin mukaan. Mulla oli ihan omat kuviot, kun olen tehnyt koko teini-ikänikin töitä ja opiskellut. Ja urheillut.
 
9mmm
mun "Isobroidi" joutu sinne meijän koko suomen pöllin auton häjyt tyylinen sekoilu sai päätöksen se oli kova ukko 15 vuotiaana tais nostaa 100 penkist tällänen se oli kerran yks liikan maikka paukutti mun päätä seinään ja se ku kuuli ni ryntäs sinne onneks maikka pääs koppiin piiloon mut se piti huolen et mä sain olla rauhas se tais jo sillon snaijaa et oon oikeesti herkkä kundi ja ihan muita juttui pitää tehä. no nykyään ei vos viedä euroakaan keltään tulis nolotus heti ja mun naamasta kyl heti näkee jos jotain salailee mut amigojen jutut jää mulle .

mihin aikaan se sukulainen oli? ite pääs pois 10vuotta sitten.
 
Spencer Hastings
9mm, sä et oo kauheen vanha sitten :D Mä ajattelin, että oot jo ihan varttunut ja kauemapana nuoruudessa kokenut näitä asoita. Ite muutin lastenkodista 2009, eli oot mua 4v vanhempi? Vai pääsitkö sieltä aiemmin, kuin 18-vuotiaana?
 
9mmm
Kusetettu millä tavalla?

Mulla ei oo huonoja muistoja lastenkodista tai lastensuojelusta ollenkaan. No joitain satunnaisia happygirlmaisia "ammattikasvattajia", mutta sillein yleisesti.

Ja jos koulukiusausta meinasit, niin en ole kokenut fyysistä väkivaltaa. Ala-asteen lopussa koulukiusaamista henkisellä tasolla, mutta onneksi silloin oli oikeasti välittävät opettajat, aikuiset ja kiusaajienkin vanhemmat, ja asia saatiin aika nopeasti sen jälkeen ruotuun kun uskalsin lähestyä ensimmäistä aikuista aiheesta.

Mä en oo pahemmin koskaan hengaillu muiden lastenkotilasten kanssa. Ensimmäinen poikaystävä asui samassa lastenkodissa eri osastolla, mutta siinä se oikeastaan. Loput on jääneet Facebook-kavereiksi, tai törmäillään sattumalta kun asutaan samoilla alueilla ja vaihdetaan kuulumisia. En mennyt koskaan laitosaikanakaan muiden pelleilyihin mukaan. Mulla oli ihan omat kuviot, kun olen tehnyt koko teini-ikänikin töitä ja opiskellut. Ja urheillut.
niinku sanoit että sulla oli taipumusta manipulointiin? aattelin et oliko tää jonkun kusetuksen jälkeen sellanen ku muut ni minäkin juttu? joo en yleistä mut tuolla meijänkin suunalla tytöt ei juuri hölmöilly enempi kotiolojen takia. mut pojilla vaaraa ja vauhtia ku se on niin jännää kyl vauhtia riitti liiakskin jätkä saakeli kaahaa 180 pollareita karkuun ite siin vieres sydän marsissa asti huh mut nois touhuis ei ollu mitään järkee hyvä et selvis hengis ni nyt voi jotain asioita opettaa sitten omalle tybylle.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30705256:
En, kaikesta pitää ite koittaa suoriutua
Jos asut edelleenkin Suomen Jersey Shorella (Keravalla) niin

[video=youtube;hiVnU4TeV6U]https://www.youtube.com/watch?v=hiVnU4TeV6U[/video]

hädässä, ja mä repeen täältä Vantaan rajalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä