The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
On joidenkin tuotteiden kohdalla. Joissain paketeissa kappalehinnat/kilohinnat oli samat, joissain isommat. Mut jädeauton juttu tais olla se, että siellä oli uniikkeja tuotteita. Tai no tästä en oo aivan varma enää loppuvuosilta, jos kaikki tuotteet olikin jo marketeissa myynnissä.

Enkä oo varma saiko autosta ostettua vain yhtä tai kahta, mutta niiden hinnat nyt aivan varmasti ois ollut suuremmat kuin kaupan altaasta haettuna.
jotenkin vaan tuntuu et kaupan vastaavis on pihimmin kaikkea . sillon tällön tuli aina autosta haettua suurempi satsi sitten :)
 
9mmm
eipä oo muuten stokkalle tullu asteltua sitten lapsuuden täytyypä joku päivä eksyä sinne vaikka jätti kaupois sitä meneekin hermot välil kaikki mitä tarvitsee on sikin sokin noh musat korvilla ni tulee hauskaa kaupois vois kyllä olla motorisoidut kärryt ja siellä ajella ja koppailla ne tavarat kätevästi kyytiin. joku vetäis sen tietty överiks ja alkais tullee porche ja lamborghini ostos kärryi.
 
Spencer Hastings
a kaupois vois kyllä olla motorisoidut kärryt ja siellä ajella ja koppailla ne tavarat kätevästi kyytiin. joku vetäis sen tietty överiks ja alkais tullee porche ja lamborghini ostos kärryi.
:D Näkisin tän niin jossain jenkkilässä, jossa oikeasti läskit ei kykene tekemään enää mitään itse. Edes työntämään ostoskärryjä.

Mut ehkä se ihan kaikenkokoisille vois olla toisinaan helpottavampaa shoppailua jos voi vaan letkesti hurrailla ja poimia hyllystä tavaroita.
 
9mmm
:D Näkisin tän niin jossain jenkkilässä, jossa oikeasti läskit ei kykene tekemään enää mitään itse. Edes työntämään ostoskärryjä.

Mut ehkä se ihan kaikenkokoisille vois olla toisinaan helpottavampaa shoppailua jos voi vaan letkesti hurrailla ja poimia hyllystä tavaroita.
tulis hauskempaa siitä shoppailuista liian monasti miesten ilmeistä näkee tympäntymisen :) liikenne säännöistä viis ku mulla olis sulttaanin visiirit ja parin metrin puskuri jolla vetelehtijät kumoon .
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä