The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
missasit paljon meitsi muistaa lapsuudesta saakka kuinka ikkunasta katsellen venas autoa saapuvaks ja ku ääni kuuluu ni sukkasiltaan vaan minä ja kameolentti monet puikot putkeen. kermaisempia jäätelöitä vaikeempaa löytää. se jäde auton myyjä oli aina aidosti ilonen jossain laa laa landiassa pakosti sen musan tahtiin.
 
missasit paljon meitsi muistaa lapsuudesta saakka kuinka ikkunasta katsellen venas autoa saapuvaks ja ku ääni kuuluu ni sukkasiltaan vaan minä ja kameolentti monet puikot putkeen. kermaisempia jäätelöitä vaikeempaa löytää. se jäde auton myyjä oli aina aidosti ilonen jossain laa laa landiassa pakosti sen musan tahtiin.
Mun lapsuudessa ei ollut jädeautoja.
 
missasit paljon meitsi muistaa lapsuudesta saakka kuinka ikkunasta katsellen venas autoa saapuvaks ja ku ääni kuuluu ni sukkasiltaan vaan minä ja kameolentti monet puikot putkeen. kermaisempia jäätelöitä vaikeempaa löytää. se jäde auton myyjä oli aina aidosti ilonen jossain laa laa landiassa pakosti sen musan tahtiin.
nuorena ei ollu varaa ja aikuisena ei enää kinostanut
 
Spencer Hastings
Jäätelöauton parhautta oli noi Smoothie-puikot ja Taikuri-mehujäät. Pari kesää sitten vielä ostettiin usein Turkinpippurijädejä. Nythän joku toinen auto on korvannut ton Kotijäätelön, ainakin täällä pysähtyy.
 
Spencer Hastings
onko muuten perrää että jädeauton jäde oli paljon kalliimpaa kuin ruokakaupan jäde?
On joidenkin tuotteiden kohdalla. Joissain paketeissa kappalehinnat/kilohinnat oli samat, joissain isommat. Mut jädeauton juttu tais olla se, että siellä oli uniikkeja tuotteita. Tai no tästä en oo aivan varma enää loppuvuosilta, jos kaikki tuotteet olikin jo marketeissa myynnissä.

Enkä oo varma saiko autosta ostettua vain yhtä tai kahta, mutta niiden hinnat nyt aivan varmasti ois ollut suuremmat kuin kaupan altaasta haettuna.
 
9mmm
Jäätelöauton parhautta oli noi Smoothie-puikot ja Taikuri-mehujäät. Pari kesää sitten vielä ostettiin usein Turkinpippurijädejä. Nythän joku toinen auto on korvannut ton Kotijäätelön, ainakin täällä pysähtyy.
hemmetti turkkari jäde menny ohi turkkarit just parhaita tos uudes auto tsydeemis ne paikka kunnat väheni tosi paljon ainaki näin aluks kait?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä