Onks sulla ylimäärästä:xmas:Ihan vaan tämmönen vapaa kysely:
[video=youtube;hAVjezgKKHg]https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg[/video]
pitää siivota silloin kun ei keksi parempaa tekemistä. minä ainakin onnistun hyvin löytämään mielekkäämpää puuhaa.Se on aamu-tinkun ongelma! Ilta-tinku paskat välittää siitä.
ON!Onks sulla ylimäärästä:xmas:
pierun karvaVain yksityisnäytökset sorry
Mut jos aamu tinku ei siivoo kun on laiska ja saamaton niin ilta tinku saa hävetä silmät päästään.Se on aamu-tinkun ongelma! Ilta-tinku paskat välittää siitä.
Mä lähtisin heti! Mut toki vain tuohon palahan matkaan...oman nelikymppisen viekkuun :heart:Ihan vaan tämmönen vapaa kysely:
[video=youtube;hAVjezgKKHg]https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg[/video]
Oon ihan samaa mieltä . Sitten jos pitää valkata joko tenttiin lukeminen tai siivoaminen, niin voi olla aika hankala päätös. Siivoaminen saattaa jopa voittaa.pitää siivota silloin kun ei keksi parempaa tekemistä. minä ainakin onnistun hyvin löytämään mielekkäämpää puuhaa.
Pyh ny ei haettu oman kullan viereen käpertyviä..Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30687521:Mä lähtisin heti! Mut toki vain tuohon palahan matkaan...oman nelikymppisen viekkuun :heart:
Mulla kyl siivoilu voittaa koulujutut.. sit yleensä on pakko tehä ku ei oo enää mitä puunais..Oon ihan samaa mieltä . Sitten jos pitää valkata joko tenttiin lukeminen tai siivoaminen, niin voi olla aika hankala päätös. Siivoaminen saattaa jopa voittaa.
Mää voisin aamutinksua pitää hyvänä ja ihan iltaan asti..Mut jos aamu tinku ei siivoo kun on laiska ja saamaton niin ilta tinku saa hävetä silmät päästään.
Pyh ny ei haettu oman kullan viereen käpertyviä..
Aamu-tinku saattaa kyllä ihan vittumaisuuttaan aiheuttaa ilta-tinkulle sellaisen tilanteen. Sun täytyy nyt vaan joko ottaa riski ja jättää hommat aamu-tinkulle, tai sit siivota nyt ja alistua aamu-tinkulle.Mut jos aamu tinku ei siivoo kun on laiska ja saamaton niin ilta tinku saa hävetä silmät päästään.
Riippuu koulujutuistakin, jos on jotain mielenkiintoista niin sit kyllä siivous häviää kirkkaastiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30687525:Mulla kyl siivoilu voittaa koulujutut.. sit yleensä on pakko tehä ku ei oo enää mitä puunais..
Ei löytynyt "entykkäänappiaperkulessentäänvaikkaetinvartinverranprkl!"
mikset tykkää :stick:Ei löytynyt "entykkäänappiaperkulessentäänvaikkaetinvartinverranprkl!"
Koska Negativemikset tykkää :stick: