Minkä värisenä näet tämän mekon?

  • Viestiketjun aloittaja niinettäkumpi
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
No ensin se oli sini-musta. Nyt yhtäkkiä valko-kulta. Sitten kun kaivoin esiin kuvat kahdelta eri sivustolta, niin toisessa se on sini-musta ja toisessa valko-kulta.

Mikähän vedätys tässä nyt taas on...
 
vieras..
Sini-musta tuo on minun silmissäni. Iltalehdessä oli myös linkki siihen oikeaan mekkoon ja kyllä se oikeastikin on sinimusta. Hassua ajatella, että jotkut näkee siinä valkoista, mutta onhan se uskottava :)
 
"xXx"
Pelleilettekö te vai olenko mä sekoamassa? Ei tuon selkeämpää valko-kulta-raidallista mekkoa olekaan. Eihän tuosta saa mitenkään sinimustaa :eek: mä olen katsonut tuon mekon monenkin linkin takaa ja aina se on valkokulta.
 
Tehkäätn
Itse näen sen sinisenä, enkä ole kertaakaan nähnyt sitä valkoisena.
Mutta useilla tutuillani se on nyt vaihtunut monta kertaa.

Suosittelen teitä tekemään taulun siitä! Jos olisi valkoinen sisustus, niin olisi ihanaa katsella sen värin muuttumista.
 
vierass
Tuossa ap:n linkissä näyttää vaaleansini-ruskealta.
Iltasanomien etusivulla se näyttää myöskin siin-ruskealta, mutta kun avaa linkin, niin siellä se näkyy hieman sinertävän valkoiselta ja kullalta.
Iltalehdessä taas näyttää selkeästi valko-kultaiselta.
 
Spencer Hastings
Tästä on jauhettu radiossa koko jumalan päivä, ja en vaan tajua miten tuosta saa valkoisen :D Oon vielä katsonut tätä eri laitteilla, ja on se tuossa trikkikuvassakin koko ajan sinimusta.
 
Tästä on jauhettu radiossa koko jumalan päivä, ja en vaan tajua miten tuosta saa valkoisen :D Oon vielä katsonut tätä eri laitteilla, ja on se tuossa trikkikuvassakin koko ajan sinimusta.
Mä avasin toisen kuvan samasta mekosta ja se näytti vaalean siniliilalta, siis melkein valkoiselta ja sit oli sellaista tummunutta kultaa. Kokonaan en siis sinistä väriä pois saa, en sit millään!
 

Yhteistyössä