Psykiatrini halusi tarkistaa käsivarteni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäajatella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäajatella

Vieras
En oikein tiedä, mitä ajatella... Olen käynyt masennuksen vuoksi yksityisellä psykiatrilla, käytän masennuslääkettä. Unelle hän on määrännyt pienen määrän nukahtamislääkettä. Veljeni oli laittanut psykiatrille sähköpostia tietämättäni ja epäillyt, josko väärinkäytän ko lääkkeitä (mikä nyt ei todellakaan pidä paikkaansa).

Vastaanotolla psykiatri pyysi, että nostaisin hihani ja näyttäisin käsivarteni. Halusi tarkistaa, ettei ole pistojälkiä! :( Tuli jotenkin tosi paha ja ahdistunut olo. Ei riittänyt, että itse kerron asioistani, vaan pitää vielä tarkistella. Nyt on lähinnä olo, ettei edes huvita enää hänen vastaanotolleen mennä, jos hän ei luota kertomaani.

[QUOTE="hmmmmm";30679734]Vai olisikohan kuitenkin meinannut esim. viiltelyjälkiä?[/QUOTE]

Mulla tuli kanssa tää mieleen. Itse viiltelin nuoruudessa. Ja kävin psykiatrilla. Hän kysyi minulta haluaisinko jäljet näyttää (äitini oli asiasta puhunut). Näytin. Se loi meille ihan uudenlaisen siteen. Hän oli ensimmäinen jolle "näyttämällä näytin" haavani.

Yhteistyössä