Lispetillä jäänyt putki päälleEpäasiallista käyttää Lispetin nikkiä.
Sanos muuta! Sun kanssa oli kiva väitellä aina kun jaksat jankata ja vänkätä pitkiä aikoja kuten mä!Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30677314:Joo, on hiljainen paikka. Hyvät keskustelijat ajetaan pois ja jäljelle jää nämä mamuhuutelijat.
te kaks ootte kyllä ihmeen kovia jankkaajia :heart:Sanos muuta! Sun kanssa oli kiva väitellä aina kun jaksat jankata ja vänkätä pitkiä aikoja kuten mä!
Kyllä minä kaipaan monia muitakin. Dataa ja astroa, wieruutta, kfkfkf:ää, blue:ta, kepsistä, echoa jne.lol säpäle, lopeta mies1 perään itkeminen, ei sitä kukaan kaipaa, ihanaa ku se on G O N E
lisään joukkoon lillin ja ultriksenAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30677328:Kyllä minä kaipaan monia muitakin. Dataa ja astroa, wieruutta, kfkfkf:ää, blue:ta, kepsistä, echoa jne.
muutama milli olis vieläAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30677332:Täällä olen edelleen :kiss:
Jokos olet kaljuks ajanu ittes?
Oho, morjes ihananainen. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30677332:Täällä olen edelleen :kiss:
Jokos olet kaljuks ajanu ittes?
Okke, pitkä on
No no tytteli.lol säpäle, lopeta mies1 perään itkeminen, ei sitä kukaan kaipaa, ihanaa ku se on G O N E