Ero (ko)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sölfmmsfm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sölfmmsfm

Vieras
Riideltiin miehen kanssa.. Miljoonannen kerran tässä kuussa. Yleensä on tosi seesteistä ja riitoja tapahtuu suht harvoin. Nyt tuntuu että ollaan oltu toistemme kurkuissa kiinni jatkuvasti. Stressiä juu, kummankin puolelta ihan riittävästi..... Puretaan varmaankin se toisiimme.

Noh. Mä sitten sanoin, että nyt erotaan. Alkoi ahdistamaan. En vain enää jaksanut taistella.

Mies muutti pois heti kaverilleen (tai näin olen hänen äidiltään kuullut), siitä on viikko. Ei olla oltu missään tekemisissä, paitsi että on lapsia käynyt tapaamassa, kun olen itse ollut poissa.

Minulla ei tunnut missään mitään... Ei surua, ei iloa, ei mitään.

En oikein tiedä johtuuko se siitä ettei ollut rakkautta, vai enkö vain ole sisäistänyt, että tässä tämä on? Vai onko? Ehkä mä ajattelen ettei tämä ole lopullista..

Äh, en tiedä edes miksi tänne kirjotin. :/ En ole vielä kertonut kenellekään. Hmm.

Luultaasti olet mennyt yhteen samasta syystä kuin exäni, eli vain koska pamahdit paksuksi. Mitä ennemmin lähdet satuttamasta toista tuosta suhteesta sitä parempi nimenomaan hänelle, sullehan olisi vaan plussaa jos elättäis sua vielä muutaman vuoden puhumattakaan jo naimisiin pääsisit tai jos olet jo päässyt niin voila! puolet miehes omaisuudesta onkin jo plakkarissa nyt vain ns. tekosyy että voit erota.

Luultaasti olet mennyt yhteen samasta syystä kuin exäni, eli vain koska pamahdit paksuksi. Mitä ennemmin lähdet satuttamasta toista tuosta suhteesta sitä parempi nimenomaan hänelle, sullehan olisi vaan plussaa jos elättäis sua vielä muutaman vuoden puhumattakaan jo naimisiin pääsisit tai jos olet jo päässyt niin voila! puolet miehes omaisuudesta onkin jo plakkarissa nyt vain ns. tekosyy että voit erota.

Aijaa :o no ei kyllä menty yhteen sen takia. Ja mulla on enemmän omaisuutta kuin miehellä.. Ei sillä ole edes mitään. Eikä kumpikaan vaadi edes mitään. Ja kukaan elätä mua.. Ihan omat rahat ja omat työt jne on ollut aina.

Miten mä olen satuttanut? Yhtälailla ollaan riidelty.

Yhteistyössä