Gallup: Jos antaisit lapsesi adoptioon ja saisit päättää annatko homo-/lesboparille vai heteroparille,

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Heteroparille ehdottomasti.
Vaikka mulla ei mitään homoja ja lesboja vastaan olekaan, heitä on myös ystäväpiirissäni, niin silti heteropari tuntuu luontevimmalta vaihtoehdolta.

"Vieras"
Hetero ehdottomasti. Itse uskon siihen, että lapsen minäkuvaa vahvistaa se, kun saa seurata selkeää roolimallia. Minusta on todella tärkeää, että lapsella on ÄITI ja ISÄ, kuten biologia on suunniteltu. :)

Pahan pistit. Vaikka sitä kuinka suvaitsevainen kuvittelee olevansa ja oikeesti mun mielestä seksuaalinen suuntautuminen ei tee ihmisestä mitenkään epänormaalia tai vähemmän hyväksyttävää. Niin silti taitaisin kallistua heteroparin puoleen..

Lisäys: Jos siis tuo olisi ainoa asia minkä saisin tietää.. Jos tää heteropari olis täysin sopimaton vanhemmiksi, niin tuskimpa sitten. Tosin adoptiovanhemmiksi pyrkivät taidetaan syynätä aika tarkkaan, joten näin tuskin olisi.

Viimeksi muokattu:
En usko että olisi kahta sellaista pariskuntaa joilla olisi aivan identtiset olosuhteet. Jos teoreettisesti olisi niin päätöksen tekisin tavattuani ihmiset. Mikäli tämä ei olisi mahdollista menisi lesbo tai homoparille. Kamalaa olisi jos oikeessa elämässä joutuis tällasilla tiedoilla tekeen tämmösen päätöksen!

"neljä-ilman-viidettä"
Jos siis kaikki perheet muuten samanlaisia (ihmissuhteet, onnellisuus, talous) niin ehdottomasti heteroparille. Jos taas lesbo tai homo pariskunnat olisivat tasapainoisempia, rakastavampia ja taloudellisesti vakaampia, niin sitten ne menisivät heteroiden edelle.

Hei haloo?!?
Mua ärsyttää ku ihmiset sanoo et haluis antaa lapsensa ennemmin hetero kuin samaa sukupuolta oleville vanhemmille ettei vain kiusattaisi... Siis itsehän te niitä kiusaavia lapsia kasvatatte! Mitä mieltä itse olisit?

• Tykkää
Reactions: dipt ja TiiBii
Mä melkein mieluummin antaisin homo- tai lesboparille. Oispahan varma, ettei saa ahdasmielistä kasvatusta. Ja ne, jotka ehdottomasti eivät antaisi, joutunevat tulevaisuudessa kokemaan sen päivän kun lapsensa häpeävät vanhempiensa arvomaailmaa näiltä kohdin.

(ja mä häpeän jo, vaikken edes tunne)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
heterolle
Mä melkein mieluummin antaisin homo- tai lesboparille. Oispahan varma, ettei saa ahdasmielistä kasvatusta. Ja ne, jotka ehdottomasti eivät antaisi, joutunevat tulevaisuudessa kokemaan sen päivän kun lapsensa häpeävät vanhempiensa arvomaailmaa näiltä kohdin.

(ja mä häpeän jo, vaikken edes tunne)
Hah ha... vai ettei homo- ja lesboparit muka kasvata ahdasmielisiksi? Kuule ahdasmielistä se on tuo suvaitsevaisuuskin ja sepä se vasta helvetin ahdasmielistä onkin.

Tästä syystä heteroparille, koska homot ja lesbot ovat niin yksisilmäisen ahdasmielisiä.

"lapseton"
Homo/lesboparille. Heteroparit saavat muuten vainkin adoptoida, niin tietenkin noin päin, koska ansaitsevat hekin lapsen.

Muuten en näe asiassa minkäänlaista eroa.
Ihan uteliaisuuskysymys, ei kantaa ottavasti, niin miksi homo tai lesbopari ansaitsee lapsen? Jos ns. luonnonlakeja vastaisesti miespari haluaa lapsen, niin mikä oikeus heillä siihen on yli esim lapsettoman heteroparin joka haluaa lapsen muttei sitä saa jostain biologisesta syystä?

[QUOTE="lapseton";30664148]Ihan uteliaisuuskysymys, ei kantaa ottavasti, niin miksi homo tai lesbopari ansaitsee lapsen? Jos ns. luonnonlakeja vastaisesti miespari haluaa lapsen, niin mikä oikeus heillä siihen on yli esim lapsettoman heteroparin joka haluaa lapsen muttei sitä saa jostain biologisesta syystä?[/QUOTE]

Mä en ole se, keltä kysyit, mutta jos ei voi biologisesti saada lasta, niin yhtälailla on luonnonlakien vastaista saada, on sit homo tai hetero.

Yhteistyössä