Mä en tiedä onko mulla...ja jos on niin ei niitä montaa ole. Mulla on kaapissa ties mitä mitä joskus jotkut ukot on sinne tuonu kun ei itellä ole ollut.piti sitte ite käyä kaupasta nippusiteitä kun kukaan ei lähettäny niitä
Mä en tiedä onko mulla...ja jos on niin ei niitä montaa ole. Mulla on kaapissa ties mitä mitä joskus jotkut ukot on sinne tuonu kun ei itellä ole ollut.piti sitte ite käyä kaupasta nippusiteitä kun kukaan ei lähettäny niitä
Mulla ei ole niitä. :snotty:
Herää epäilys että mitähän sie siellä puuhaat . Fifty shades of grey leffassa ostellaan nippusiteitä, köyttä jne.piti sitte ite käyä kaupasta nippusiteitä kun kukaan ei lähettäny niitä
Rautalankaa taitaa olla. Tuo teippi on loppu. Mihin mä nippusiteitä tarvitsen? Ostan jos satun tarvitsemaan. Kaupat ovat kävelymatkan päässä. Rautakauppaan pääsen dösällä. Sekään ei ole kaukana.mitvit, niitä, jesaria ja rautalankaa pitäs olla aina
Juhannuksena ei varmasti ole ryysistä, menkää silloinMut tänään siel mäessä on puol kaupunkia kuitenkin tai no kaikki lapsiperheet ja ei se mäki niin iso oo että sinne sit mahtuis. En tykkää ängetä ja koko ajan olla varuillaan kuka ajaa kenen päälle tai alle.
Mieluiten menisin mahd. odottamattomaan aikaan ettei olis niin ryysis
Minäkin aloin miettimään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662814:Herää epäilys että mitähän sie siellä puuhaat . Fifty shades of grey leffassa ostellaan nippusiteitä, köyttä jne.
Fru Krut tehnyt ostoslistan ja lähettänyt ruutiksen shoppailee
Kumpihan on siinä palvelijan roolissa .Fru Krut tehnyt ostoslistan ja lähettänyt ruutiksen shoppailee
en tunnusta mitään mutta annan sen verran vinkkiä että siihen liittyy lämpötilanvaihtelut ja karkea suolaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662814:Herää epäilys että mitähän sie siellä puuhaat . Fifty shades of grey leffassa ostellaan nippusiteitä, köyttä jne.
Mie olisin todellisuudessa ehdottanut, että teet jotain sähköjuttuja. Sulatatko sie jotakin siellä?en tunnusta mitään mutta annan sen verran vinkkiä että siihen liittyy lämpötilanvaihtelut ja karkea suola
ei liity sähköön eikä sula muu kuin se suolaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662860:Mie olisin todellisuudessa ehdottanut, että teet jotain sähköjuttuja. Sulatatko sie jotakin siellä?
mää tietysti, frukrut ei missään olosuhteissa palvele ketäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662835:Kumpihan on siinä palvelijan roolissa .
Teetkö kalaaei liity sähköön eikä sula muu kuin se suola
mää tietysti, frukrut ei missään olosuhteissa palvele ketään
Ei o tullu katottua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662814:Herää epäilys että mitähän sie siellä puuhaat . Fifty shades of grey leffassa ostellaan nippusiteitä, köyttä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30662895:Teetkö kalaa
Lihoja riippumaan räystään alle!
Lihoja riippumaan räystään alle!
No perskales. Niin tietysti .juur näin
Miekään en saisi olla tässä. Miun pitäisi olla siivoamassa.Perse jumittui tähän. Tunti sitten piti mennä käymään kaupassa. :|