• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Passaatte vaikka sitten sitä menoanne :). Käyttekin ekaksi vaikka happihyppelyllä kirppiksellä tekemässä kivoja löytöjä ja ideoita...sitten toviksi kotio tankkaamaan ja eikä kun uudestaan menoksi mäkeen!

Onneksi täällä noita mäkiä riittää sen verta paljon, ettei tartte ruuhkassa olla. Ja jos satutaan menemään siihen kaikista parhaimpaan niin - no, meneepähän elämä jännäksi :D

Vietähän Ihkunen mukavaa päivää jokatapauksessa :kiss: - teettepä sitten mitä teette :)
Juu, eiköhän tässä jotain kivaa keksitä joka tapauksessa. :)
 
Jees, se on silviisiin, että toimin vielä pikasesti pyykkärimuijana eli laitan ahkeran koneen pesemät vaatteet kuivumaan ja sitten - let's menox!

Yks ottaa kuulema stigan, toinen curverin, kolmas kissaliukurin ja me köntykset otetaan vetävät jalat ja hersyvät mielet :D. Saadaan kuulema lainata esilämmiteltyjä vermeitä :D

Maistuvaista sunnuntaita ja letkeetä liikettä :rolleyes: :D :wave:
 
IhQ
No eikai se nyt niin vaarallista ole jos kerran unohtaa varsinkin kun itellä mielen päällä monta asiaa. Muistikos mies?
Se nukkuu vielä, oli yön töissä ja menee vielä ensikin yöksi joten en mee herättelemään ja kyselemäänkään :D vaikket sitä ehdottanutkaan.

Vaan se järkkäs jo nuo miun synttärihommat juomisineen kaikkineen ja muutenkin...muisti hääpäivänkin marraskuussa kukkien kera ja mie en mitenkään :ashamed:
Mie taas oon ollu ihan omissa maailmoissani jo jonkin aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Nyt kyllä harittaa siun silmät ja pahasti :D
Niin vissiin. Olen terve nuori mies ja ikuisesti kymppivanha pikkupoika.

Näköni on huono.

Olen suunnattoman viehtynyt Noitiin. Semmoiset ovat liemenkeittäjinä verrattomia. Ja jos erehdyn käyttäytymään huonosti niin rankkuna on välitön sammakoksi muuttuminen.

Jos on mies, niin ei kande käyttäytyä huonosti.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Tiiättekös mitä just muistin..tänään on meijän vuosipäivä!! Ei jumaliste, mie se oon vaan miettiny omia systeemeitäni niin hartaasti etten kyl muistanu tätä yhtään. Hittu mie oon huono vaimo.:ashamed:
Sinä olet erittäin hyvä vaimo. Me miehet emme suuresti piittaa merkkipäivistä. Jokainen päivä jolloin rakas on vierellä on merkkipäivä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä