Mutta se kieli, niin ihanaa. Kielet ja kulttuuri, aah.mua ei noi valentiat tai muut lämpimät maat kiinnosta juur lainkaan
tai no, ruoka ja viinit ehkä
Mutta nyt tämä ruoto ylös ja liikkeelle.
Mutta se kieli, niin ihanaa. Kielet ja kulttuuri, aah.mua ei noi valentiat tai muut lämpimät maat kiinnosta juur lainkaan
tai no, ruoka ja viinit ehkä
Punkit vaan naurelee siellä tyynyn ja peiton sisällä että heihin ei tuollaiset säälittävät pakkaset tehoa.-8 ja peitot ja tyynyt partsilla tuulettumassa. Mitäs muut aikoo tehdä tänään?
Mä tykkään erityisesti siitä, että tuossa pikkukylässä ei ole minkäänlaista suomalaisyhteisöä eikä sinne tehdä mitään pakettimatkoja mistään päin maailmaa. Taitaa olla pari hotellia koko paikassa. Siellä tulee siis elettyä aika pitkälti maassa maan tavalla. Ulkomaalaisia toki on, mutta ne yleensä asuu sielläEn ole käynyt, mutta pidän kielestä ja kulttuurista paljon. Espanjassa kyllä, mutta en juuri tuolla.
Tänks! Saan opiskella rauhassa ko äiti vahtii poikastaHauskaa lomaa!
Mä tykkään erityisesti siitä, että tuossa pikkukylässä ei ole minkäänlaista suomalaisyhteisöä eikä sinne tehdä mitään pakettimatkoja mistään päin maailmaa. Taitaa olla pari hotellia koko paikassa. Siellä tulee siis elettyä aika pitkälti maassa maan tavalla. Ulkomaalaisia toki on, mutta ne yleensä asuu siellä
Varmaan sitä, et jos raiskaa paikallisen, niin siellä ei pihdata tuomioissa rasismikorttia peläten?mitä se maassa maan tavalla tarkottaa jos ei käy siellä töissä?
Sinäkö veit multa 4h unesta pois? :stick: :snotty:Huomenta :ashamed:
Mie taisin vahingossa kähveltää jonkun toisenkin unitunteja..järkytys oli suuri kun taas kerran havahtuessani vilkaisinkin kelloa joka näytti ajaksi 10.30..kyllä tuli kiire ylös sängystä etten nukahda uudelleen - en mie yleensä nuku näin pitkään edes lomalla.
Lapset mölys (leikki) olkkarissa ja heräilin kyllä hyssyttelemään useammankin kerran (mies nukkuu yövuoron jäliltä) mut nukahin sit takas..
jaa,ei mua sit kyytiin otettu *nyyh*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30662516:Sunnuntaita :wave:
Mä tästä hörpin "aamu"kahvini pois, ja lähen kattoon Siraffia :heart: Sitte käyn hakeen J:lle synttärilahjan ku täyttää viikolla 5. Samalla reissulla ostan sen kypärän, niin on kivampi sitte lähteä seuraavalle laskureissulle
:ashamed:Sinäkö veit multa 4h unesta pois? :stick: :snotty:
QUOTE]
All men are pigs...
Itseeni en enää voi vaikuttaa mutta totisesti toivon, että kaksi poikaani ovat edes siinä mielessä tulleet isäänsä, että nainen on heille muutakin kuin reikä. Kahden tyttäreni taas toivon löytävän miehen jonka rakkaus on yhtä suurta ja vilpitöntä kuin rakkauteni äitiinsä.
Määki heräsin jo yhdeksältä vaikka kukkeloin kolmeen asti :OSinäkö veit multa 4h unesta pois? :stick: :snotty:
:ashamed:
En vieny ku ehkä 3h ja sekin oli vahinko.
Mä en kukkeloinut noin myöhään. Menin aikaisemmin nukkuu. Mulla on normaalia pidempi unen tarve. Varmaan sairauden takia. =)Määki heräsin jo yhdeksältä vaikka kukkeloin kolmeen asti :O
Mulle kans. *nappaa pari palaa*En ostanut nameja eilen ja silti mulla on suklaata |O