• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En ole käynyt, mutta pidän kielestä ja kulttuurista paljon. Espanjassa kyllä, mutta en juuri tuolla.
Mä tykkään erityisesti siitä, että tuossa pikkukylässä ei ole minkäänlaista suomalaisyhteisöä eikä sinne tehdä mitään pakettimatkoja mistään päin maailmaa. Taitaa olla pari hotellia koko paikassa. Siellä tulee siis elettyä aika pitkälti maassa maan tavalla. Ulkomaalaisia toki on, mutta ne yleensä asuu siellä
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä tykkään erityisesti siitä, että tuossa pikkukylässä ei ole minkäänlaista suomalaisyhteisöä eikä sinne tehdä mitään pakettimatkoja mistään päin maailmaa. Taitaa olla pari hotellia koko paikassa. Siellä tulee siis elettyä aika pitkälti maassa maan tavalla. Ulkomaalaisia toki on, mutta ne yleensä asuu siellä

mitä se maassa maan tavalla tarkottaa jos ei käy siellä töissä?
 
IhQ
Huomenta :ashamed:

Mie taisin vahingossa kähveltää jonkun toisenkin unitunteja..järkytys oli suuri kun taas kerran havahtuessani vilkaisinkin kelloa joka näytti ajaksi 10.30..kyllä tuli kiire ylös sängystä etten nukahda uudelleen - en mie yleensä nuku näin pitkään edes lomalla.
Lapset mölys (leikki) olkkarissa ja heräilin kyllä hyssyttelemään useammankin kerran (mies nukkuu yövuoron jäliltä) mut nukahin sit takas..
 
Huomenta :ashamed:

Mie taisin vahingossa kähveltää jonkun toisenkin unitunteja..järkytys oli suuri kun taas kerran havahtuessani vilkaisinkin kelloa joka näytti ajaksi 10.30..kyllä tuli kiire ylös sängystä etten nukahda uudelleen - en mie yleensä nuku näin pitkään edes lomalla.
Lapset mölys (leikki) olkkarissa ja heräilin kyllä hyssyttelemään useammankin kerran (mies nukkuu yövuoron jäliltä) mut nukahin sit takas..
Sinäkö veit multa 4h unesta pois? :stick: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30662516:
Sunnuntaita :wave:

Mä tästä hörpin "aamu"kahvini pois, ja lähen kattoon Siraffia :heart: Sitte käyn hakeen J:lle synttärilahjan ku täyttää viikolla 5. Samalla reissulla ostan sen kypärän, niin on kivampi sitte lähteä seuraavalle laskureissulle :)
jaa,ei mua sit kyytiin otettu *nyyh*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä