Aa okei. Mä en katso ko. ohjelmaa, ei oikein uppoa putous eikä sen spin offitKingi on teevee ohjelma ja siinä Iinan näkönen pitsi kekkuloi teepparissa jossa luki että "I'm Bitch"
hartwallin karkalolonkussa ei ole giniä vaan vodkaa
Aa okei. Mä en katso ko. ohjelmaa, ei oikein uppoa putous eikä sen spin offitKingi on teevee ohjelma ja siinä Iinan näkönen pitsi kekkuloi teepparissa jossa luki että "I'm Bitch"
hartwallin karkalolonkussa ei ole giniä vaan vodkaa
Jossa kiekuu Putous-tyypit eri hahmoina. Ei iske. Toki ymmärrän että täytyy takoa kun rauta on kuumaa, mutta kun joka kotimaisessa ohjelmassa ja elokuvassa on Iina Kuustonen, Aku Hirviniemi, Armi Toivanen ja Riku Nieminenkingi on kaikkien laulukilpailuiden yhteinen spinoff
iina ja armi on niin sieviä että ei mulla harmita kahtoa niitä lähes kaikissa ohjelmissaJossa kiekuu Putous-tyypit eri hahmoina. Ei iske. Toki ymmärrän että täytyy takoa kun rauta on kuumaa, mutta kun joka kotimaisessa ohjelmassa ja elokuvassa on Iina Kuustonen, Aku Hirviniemi, Armi Toivanen ja Riku Nieminen
-20-7,4. Voi ttukeletanajlautavetti. Missä kesä ja helle???
Miksi voi miksi mun esi-isät oli niin vitun tyhmiä että valitsi tämän ilmansuunnan vaellukselleen... Oisivat ajatelleet miten parinkymmenen sukupolven kuluttua pitsi-tyttöä ahistaa-20
onneks käytin poikia luistelemassa jo eilen
Mää lähen kohta salille, eilen oli lepopäivä. Sitten varmaan teen ruokaa ja pesen pyykkiä-8 ja peitot ja tyynyt partsilla tuulettumassa. Mitäs muut aikoo tehdä tänään?
Kanarian vuoristossa on + 14. Kuulemma terveellinen lämpötila ihmiselle. Sinne?Miksi voi miksi mun esi-isät oli niin vitun tyhmiä että valitsi tämän ilmansuunnan vaellukselleen... Oisivat ajatelleet miten parinkymmenen sukupolven kuluttua pitsi-tyttöä ahistaa
Valencia on mun paikkani mutta kun pitää tehdä töitä, nyt ei pääse irtautumaan sinneKanarian vuoristossa on + 14. Kuulemma terveellinen lämpötila ihmiselle. Sinne?
niin, olishan ne voineet kääntyä vaikka kohti siperiaaMiksi voi miksi mun esi-isät oli niin vitun tyhmiä että valitsi tämän ilmansuunnan vaellukselleen... Oisivat ajatelleet miten parinkymmenen sukupolven kuluttua pitsi-tyttöä ahistaa
Viikko sitten pesin peitot. Nyt on tyynyjen vuoro. Keittiön kaappien ovet kaipaavat puhdistamista. Kaikki näkyy niin selkeästi kun ne ovat valkoisia. :vampire:-8 ja peitot ja tyynyt partsilla tuulettumassa. Mitäs muut aikoo tehdä tänään?
En ole käynyt, mutta pidän kielestä ja kulttuurista paljon. Espanjassa kyllä, mutta en juuri tuolla.Valencia on mun paikkani mutta kun pitää tehdä töitä, nyt ei pääse irtautumaan sinne
Mää lähde tänään porukoille viettämään talvilomaa.-8 ja peitot ja tyynyt partsilla tuulettumassa. Mitäs muut aikoo tehdä tänään?
Hauskaa lomaa!Mää lähde tänään porukoille viettämään talvilomaa.