Voi (ja kannattaa) eläimiäkin terkutella, jos tahtoo huomiota ja plussapisteitä niiden omistajaltaUmpihullu ukko jos kissalle (siis eläimelle) lähettelee terkkuja ja night night !
Pösilö mikä pösilö
Varmasti hyvä biisi itse en jaksanut kuunnella kahta sekunttia[video=youtube;PyQ2Q8DPtxI]https://www.youtube.com/watch?v=PyQ2Q8DPtxI[/video]
Kissoja en siedä. (Eläimiä )Voi (ja kannattaa) eläimiäkin terkutella, jos tahtoo huomiota ja plussapisteitä niiden omistajalta
Kissat on paljon parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä :xmas:Kissoja en siedä. (Eläimiä )
pyh..Kissat on paljon parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä :xmas:
Totta. Kissan kans on kiva asua, eikä se oo ikinä käyny yhtä hermoille ko jotkut ihmisolennot.Kissat on paljon parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä :xmas:
Öitä! :wave:Totta. Kissan kans on kiva asua, eikä se oo ikinä käyny yhtä hermoille ko jotkut ihmisolennot.
Mut nyt savannille saapuu nukkumatti. Jos pakkaankin sitte aamulla ko en tänään saanu aikaseks. Öötä!
Ei kun juotavaa.Ai mitä? Onko se jotain syötävää?
Muistan ikuisesti yhden kissanhakureissun. Yksi pentueesta hyppäsi silloin kolmevuotiaan poikani syliin ja poika sanoi, että "tää on mun ja tän nimi on X". Niin se sit oli. Siitä hetkestä alkaen noilla kahdella on ollut ihan käsittämätön yhteys. Pojan kissa. Isänsä poika.Kissat on paljon parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä :xmas:
Johtui kai siitä että en ollut paikalla :snotty: :saint:Kylläpä täällä on nyt kuollutta ja hiljasta :O Missä kaikki on?
:OKissoja en siedä. (Eläimiä )
Huomenta, sama täällä. Uni ei tule. : /Huomenta!
Minä joka nukun yleensä ainakin ysiin asti niin kukkkuu,oon hereillä :O :kieh:
Ei ole mullakaan.Ei oo silmät vieläkään tottunut tohon H. Kittyyn