eiiiih
Ota rinnakkaistestiin joskus Sinebrychoff ja Hartwall ja testaa kumpi parempaa.Mää en noista tiedä, mutta hyvää se on kuitenni.
Ota rinnakkaistestiin joskus Sinebrychoff ja Hartwall ja testaa kumpi parempaa.Mää en noista tiedä, mutta hyvää se on kuitenni.
Käskystä kapteeni!Ota rinnakkaistestiin joskus Sinebrychoff ja Hartwall ja testaa kumpi parempaa.
On maistettu. Pahaa.Hartwallin original lonkerot 5,5% ovat aitoa gin lonkeroa, muut ovat tehty käymisteitse ja maistuvat siksi pahalle.
On maistettu. Pahaa.Itseasiassa Sinebrychoffin (vai miten ikinä se kirjotetaankaan) lonkero on todella hyvää. Isikään ei tykkää lonekorsta, mutta tosta merkistä tapellaan aina ko joku sen kaveri tuo virosta laatikon
Ilmeisesti viettämässä oikeeta elämää :O oon kuullu huhuja sellasesta.Kylläpä täällä on nyt kuollutta ja hiljasta :O Missä kaikki on?
Kerro lisää? Välissä tuntuu että mulla ei ole sellasta.Ilmeisesti viettämässä oikeeta elämää :O oon kuullu huhuja sellasesta.
Ai mitä? Onko se jotain syötävää?Ilmeisesti viettämässä oikeeta elämää :O oon kuullu huhuja sellasesta.
Mä en oikein tiiä siitä sen enempää, mutta oon ymmärtänyt että se on palstan ulkopuolista elämää. Sitä ei kai voi ostaa, vaan se täytyy itse löytää.Kerro lisää? Välissä tuntuu että mulla ei ole sellasta.
Mistä niitä voi ostaa?
Älä yhtään yritä, mä tiedän että sulla oli pieni välielämä tässä, kun poistit ittes palstalta kokonaanAi mitä? Onko se jotain syötävää?
Itseasiassa sillon keskityin muuttopuuhiin ja opiskelujuttujen selvittämiseen Voiks sitä muka elämäks sanoo?Älä yhtään yritä, mä tiedän että sulla oli pieni välielämä tässä, kun poistit ittes palstalta kokonaan
No on sekin jonkinlainen elämä ehkä tylsä, mut silti.Itseasiassa sillon keskityin muuttopuuhiin ja opiskelujuttujen selvittämiseen Voiks sitä muka elämäks sanoo?
No voi.. Oisko sulla karttaa mistä semmosta löytyis helposti?Mä en oikein tiiä siitä sen enempää, mutta oon ymmärtänyt että se on palstan ulkopuolista elämää. Sitä ei kai voi ostaa, vaan se täytyy itse löytää.
Ei oo... itellä ei oo hajuakaan ees että mistä suunnasta etsiä. Voihan olla, että se elämä nököttelee nenän edessä joka ikinen hetki, sitä ei vaan huomaa.No voi.. Oisko sulla karttaa mistä semmosta löytyis helposti?
Ei oo varmaan ikinä ollu yhtä paljon tekemistä, ko metsästää kämppää ja koulupaikkaa toiselta paikkakunnalta ja rampata asuntonäytöissä Tylsyys ja palstapaluu tuli sit muuton jälkeen.No on sekin jonkinlainen elämä ehkä tylsä, mut silti.
Onneks kaikki me ketjun tytöt ollaankin nättei, niin päästään sinne.Mennääns tonne kaikki: [video=youtube;Rbm6GXllBiw]https://www.youtube.com/watch?v=Rbm6GXllBiw&index=12&list=RDEzgGTTtR0kc[/video]
Mitä oliko miehille kans jotain pääsyvaatimuksia??Onneks kaikki me ketjun tytöt ollaankin nättei, niin päästään sinne.
Eipä taida ollaMitä oliko miehille kans jotain pääsyvaatimuksia??
Muuta kun että on kaks lahjetta ja toisessa täytettä
Mitäs tuosta, ei mun elämä muuttunu silakaksKirahvi anteeksi että auoin päätäni sulle eilen
Umpihullu ukko jos kissalle (siis eläimelle) lähettelee terkkuja ja night night !Onko toi tsadilainen vähän pöhkö, ko se lähettelee mun kissalle terveisiä ja hyvän yön toivotuksia Ahhaha, ihan pöljä.