Somersby appleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661718:Mitäs tsihautit?
Somersby appleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661718:Mitäs tsihautit?
MeneepäsAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661685:Höpsö. Ei ne pilalle mee .
seon hyvveäSomersby apple
Jep. Toistaiseks paras siideri mitä oon tähän mennessä juonuseon hyvveä
Mie en oon varma onko tullut maisteltua. Otan sitten miitissä viimestään kokeiluun .seon hyvveä
Voi luoja. Ihanko jois taivasta ja sateenkaaria. Ihan älyttömän hyvää. Taidan pitää sen välivuoden jo nyt.
Mahdanko uskaltaa juoda enempää ko ton yhden. Huu
Joko oot tulossa?elä juo, säästä mulle
Joko oot tulossa?
Mie en vissiin pysty siidereitä juomaan enää, ei vaan maistu hyvältä kun on tottunu lonkkuun.
Yih, ei oo maistunu ikinä.entä bisse?
Yih, ei oo maistunu ikinä.
Ookei..ahas, sulla on maailma vielä täysin auki
voi hitsi, pitsi on kingis
Alkosta saatava koskenkorva karpalolonkero on hyvää Kaupan lonkut ei niinkään. Ginin karpalolonkero on kaupan lonkuista ainoo juotava.Mulle maistuu oluset ja kuivat omppusiiderit . Ja kuivat viinit. Mutta lonkut maistuu oksennusmaiselta mun mielestä.
Mä en oikein noista karpalonmakusista välitä.. ja lonkuista tulee ällö olo :snotty:Alkosta saatava koskenkorva karpalolonkero on hyvää Kaupan lonkut ei niinkään. Ginin karpalolonkero on kaupan lonkuista ainoo juotava.
jos lonkkua ostan ni alkosta kaupan alkaa vaan närästää. nouseeko jo päähän?Alkosta saatava koskenkorva karpalolonkero on hyvää Kaupan lonkut ei niinkään. Ginin karpalolonkero on kaupan lonkuista ainoo juotava.