The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Soittelin tänään ämpärille huomisesta lapsen noutoaikataulusta. Se alko selittämään kaikkee diipadapaa ja kertoilemaan kaikkia kuulumisia ja mää ihmettelin, et mistäs nyt tuulee ko ei ollu yhtään santaa vakosessa tai kyrpää otsassa. No, ei ihmekään et täytyy esittää mukavaa, ko sen asiahan oli kysyä, et haittaako mua, jos se lainaa puolikkaan tililtä taas rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661499:
Saunaan----->

Selänpesijöitä? :rolleyes:
No kuule, kävipäs mukavasti - miekin oon menossa saunan lempeisiin löylyihin rentoutumaan, jotta....lähdemmä kuuramaan yhdessä :D....vaahdotetaanko kunnolla :rolleyes: :D


Ja voi jestas sentään, kun on ollut mukava päivä :)! Noi mukulat vaan ovat niin mahtavia :heart: - eläväisiä, huumorintajuisia, sydämellisiä, puheliaita, kohteliaita....ihania!

Kyllä osui pirskeet niin kohdillensa päivää myöten, että mikäs tässä muu on kuin hymistellessä ja elosta nauttiessa :)

Ja sitä ystävänpäivän jatkumoa itse kullekin yhdessä ja erikseen :) :kiss:!
 
No kuule, kävipäs mukavasti - miekin oon menossa saunan lempeisiin löylyihin rentoutumaan, jotta....lähdemmä kuuramaan yhdessä :D....vaahdotetaanko kunnolla :rolleyes: :D


Ja voi jestas sentään, kun on ollut mukava päivä :)! Noi mukulat vaan ovat niin mahtavia :heart: - eläväisiä, huumorintajuisia, sydämellisiä, puheliaita, kohteliaita....ihania!

Kyllä osui pirskeet niin kohdillensa päivää myöten, että mikäs tässä muu on kuin hymistellessä ja elosta nauttiessa :)

Ja sitä ystävänpäivän jatkumoa itse kullekin yhdessä ja erikseen :) :kiss:!
Tietysti paaaaljon vaahtoa :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä