Mantelimassa tottakai.Tääl on paljon saat valita vadelmahillon ja mantelimassan
All for me.Tääl on paljon saat valita vadelmahillon ja mantelimassan
Nyt mää sanon teille hei ja moi :wave:
hieno kuva mutta missä viipyy kuva toppahousupepustaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661458:
Voiks tul ottaa sellasen, nii voin sit laittaahieno kuva mutta missä viipyy kuva toppahousupepusta
laskeks ilman kypärää?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661499:Saunaan----->
Selänpesijöitä?
se ei luonnaa mutta voin kyllä kuivata, määhän olen ketjun virallinen kuivaajaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661499:Saunaan----->
Selänpesijöitä?
No kuule, kävipäs mukavasti - miekin oon menossa saunan lempeisiin löylyihin rentoutumaan, jotta....lähdemmä kuuramaan yhdessä ....vaahdotetaanko kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661499:Saunaan----->
Selänpesijöitä?
Tietysti paaaaljon vaahtoaNo kuule, kävipäs mukavasti - miekin oon menossa saunan lempeisiin löylyihin rentoutumaan, jotta....lähdemmä kuuramaan yhdessä ....vaahdotetaanko kunnolla
Ja voi jestas sentään, kun on ollut mukava päivä ! Noi mukulat vaan ovat niin mahtavia :heart: - eläväisiä, huumorintajuisia, sydämellisiä, puheliaita, kohteliaita....ihania!
Kyllä osui pirskeet niin kohdillensa päivää myöten, että mikäs tässä muu on kuin hymistellessä ja elosta nauttiessa
Ja sitä ystävänpäivän jatkumoa itse kullekin yhdessä ja erikseen :kiss:!