The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin, ei vielä. Kyllä sekin päivä vielä koittaa, niin otetaan nyt valmiiks kaikki hyvät erovinkit esille.


Itsehän heittelin ensin tavarat jätesäkissä ulos ja kaadoin kaljat päälle. Loput pakkasin laatikkoon ja tuumin, että sillä tavalla säästän itseni ylimääräiseltä naaman tuijootelulta ko sen ei tartte lusmuilla mun kotona pakkaamassa, vaan saa ottaa vaan laatikkonsa eteisestä ja painua muualle asap.
:O :LOL: :LOL:

Reipasta touhua :D
 
No tättärää!

Sain reilu 3h armonaikaa :D Tosin siinä ajassa pitäs ehtii pesulle mut enköhän mä jotenkuten kerkee.

On muuten helkutin kalliita noi irtoterät noihin ajovehkeisiin 17,20! Karmeen kallista.

Exäkin tuli vastaan,se on kyllä aika mulkku etten sanois...ei ees päin kato,no toisaalta en mäkään katsois jos olisin sen saappaissa...vissiin sitä hävettää ja syytä onkin. No joo,paska mulkku sanonpahan vaan.
 
No tättärää!

Sain reilu 3h armonaikaa :D Tosin siinä ajassa pitäs ehtii pesulle mut enköhän mä jotenkuten kerkee.

On muuten helkutin kalliita noi irtoterät noihin ajovehkeisiin 17,20! Karmeen kallista.

Exäkin tuli vastaan,se on kyllä aika mulkku etten sanois...ei ees päin kato,no toisaalta en mäkään katsois jos olisin sen saappaissa...vissiin sitä hävettää ja syytä onkin. No joo,paska mulkku sanonpahan vaan.
Lopputulos; hyvä, et pääsit mokomasta kusisukasta eroon.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä