The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onnea sankarille :) Mitäs meinaat leipoa ?
Kitoos :)!

Pistän leipoen toivotut sitruunamuffinssit ja sitten semmoset sitruunaviipaleet, siihen tulee lemon curdia - nyt kyllä ihan kaupan purkista kun en ole, mokoma, tehnyt kototekoista vähälle ajalle...ja toi sankari on siihen hassuna, me molemmat tykätään hurjasti sitruunoista.

Sitten tekasen vielä vadelmatäytekeksiä. Huomenna teen pienen marjapiirakan ja pizzasarvia (kinkku- ja jauhelihatäytteillä).

Isoilla satseilla menen, koska laitan pakkaseenkin osan - toinen sankari kun tässä varas ittensä juhlille kans sitruunamuffinsseja ja ne pirskeet häämöttää tässä turhankin likellä :O, joten hiukan helpotan sitten sitä puuhasteluvaihetta :).

Ihan rennollameiningillä teen, taijanpa saada tähän kohta taikinoiden tekijää ja laaduntarkkailijaa :D - kauheella tohinalla ovat laittamassa omia vastuualueitansa kuntoon...
 
Mää törmäsin yhteen entiseen deittikaveriin tossa rapussa ja se oli ihan :O et asunko mä täällä...oli ite siis töissä. En viittinyt muistuttaa et oothan sä mun luona käynyt :D
Ihme että saatiin muutama sananen luonnollisesti juteltua kun joskus meijän juttu loppu vähän niin ja näin.Nyt oli vaan kiva nähdä se suloinen hymy ja ne ihanat silmät. Se on varmaan söpöin miespuolinen olento jonka olen koskaan tavannut,niitä silmiä ei kyllä voi unohtaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä