Törkein temppu mitä olette ikinä tehneet kenellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30657884:
Siis kuka avautuu tuntemattomalle facebook-kaverille omalla naamallaan? :O Kuka ylipäätään ottaa kaverikseen jotain tuntemattomia?

Kelaa, mä oon ottanut tuntemattomia palstalaisia kaveriksi, ja kahdesta on tullut ihan korvaamattomia ystäviä, joiden kanssa jutellaan päivittäin ja ollaan nähtykin. Ja muidenkin kanssa on ollut erittäin hyviä keskusteluja livempänä.

Riski kannattaa joskus. Mut se kannattaa kanssa, että miettii missä vaiheessa voi luottaa sen verran, että vuodattaa jotain tosi diippiä.

Mä olin teininä julma ja itsekeskeinen, itsekäs lellitty kakara.

Seurustelin yhden pojan kanssa, mutta paria kuukautta myöhemmin petin sitä sen isoveljen kanssa ja lopulta vaihdoin tähän veljeen. Tosin tää isoveli sitten jätti mut, joten...

Sitten myöhemmin halusin taas alkaa seurustella tän ensimmäisen pojan kanssa, koska oli edelleen tunteita sitä kohtaan. Mun paras ystävä oli myös ihastunut tähän poikaan. Mä lupasin ystävälle, että juttelen pojalle, että jos ne vois vaikka alkaa tapailemaan, mutta kun näin pojan, kerroin sille että "kati" on ihastunut siihen, mutta mä haluan alkaa seurustelemaan sen kanssa. Ja niin me sit alettiin seurustella.

Ton suhteen jälkeen mun poikaystävät vaihteli useesti, omasta halusta, ja välillä niitä oli useempikin samaanaikaan. Myös kaverien poikaystävät oli mulle vapaata riistaa. Mä otin mitä halusin.

Luojan kiitos oon nyt aikuinen, joka häpee teiniaikaista käyttäytymistään, enkä enää käytä ihmisiä hyväksi.

Eron aikaa lainasin eräältä lähes tuntemattomalta mieheltä rahaa. Tarkoitus oli maksaa takaisin, summa oli muutaman satasen. Hän kertoili vaimostaan ym ja kävi kahdesti jopa kotonani tuomassa rahat ja viimeisen kyläilyn jälkeen pyysikin maksuksi jotain muutakin rahaa :( Olin ihan sinisilmäisesti maksamassa rahalla kahdessa erässä takaisin... mutta maksamatta jäi, kun alkoi uhkailla mitä tekee, jos en anna. Hädissäni sitten uhkasin kertoa vaimolle ja mies hävisi kuin tuhka tuuleen. Maksamatta oleva velka vaivaa minua, mutta eipä mieskään kovin fiksu ollu.

mä oon narsistinen luonne ja kaks viimesintä miestäni oon alistanut maan rakoon :) toisen kanssa oon yhä yhdessä mut sen toisen jätin sit ku löysin just tän uuden ni jotenki säälistä en viittiny pettää. ja niit mä en lähe ees luettelee miten mä oon huijannu ja manipuloinu netin kautta, ei riitä aika :D

Kyllästyin päivä toisensa jälkeen siirtelemään pyöräkellarissa yhtä lukittua polkupyörää pois tieltä. Omistaja lähinnä työnsi sen aina ovesta suoraan sisään viitsimättä laittaa sitä rivistöön eli oli aina poikittain toisten edessä. Yhtenä päivänä sitten, kun pyöräkellari oli aika tyhjillään, nostin sen pyörän seinän viereen. Muut laittoivat pyöränsä nätisti paikoilleen kotiin tulleessaan ja tuo pyörä oli sitten koko rivistön takana jumissa. Sen jälkeen sitä pyörää ei tarvinnut enää siirrellä pois tieltä, vaan sekin löysi paikkansa aina rivistössä.

En tiedä, kenen pyörä se oli, en koskaan nähnyt ketään sitä käyttämässä, mutta tuota ennen kaikki muut sai sitä aina siirrellä pois tieltä. Joku oli laittanut sitä ennen ystävällisen lapunkin, ettei pyöriä jätettäisi muiden tielle, muttei siitä ollut mitään.

Kyllästyin päivä toisensa jälkeen siirtelemään pyöräkellarissa yhtä lukittua polkupyörää pois tieltä. Omistaja lähinnä työnsi sen aina ovesta suoraan sisään viitsimättä laittaa sitä rivistöön eli oli aina poikittain toisten edessä. Yhtenä päivänä sitten, kun pyöräkellari oli aika tyhjillään, nostin sen pyörän seinän viereen. Muut laittoivat pyöränsä nätisti paikoilleen kotiin tulleessaan ja tuo pyörä oli sitten koko rivistön takana jumissa. Sen jälkeen sitä pyörää ei tarvinnut enää siirrellä pois tieltä, vaan sekin löysi paikkansa aina rivistössä.

En tiedä, kenen pyörä se oli, en koskaan nähnyt ketään sitä käyttämässä, mutta tuota ennen kaikki muut sai sitä aina siirrellä pois tieltä. Joku oli laittanut sitä ennen ystävällisen lapunkin, ettei pyöriä jätettäisi muiden tielle, muttei siitä ollut mitään.

Ei tuo ollut sulta törkee teko vaan järkevää, pyörän omistaja oli kyllä törkee.

Siskon mies petti. Käytiin tyhjentämässä asunto, kun sisko muutti pois. Samalla tungettiin katkarapuja joka paikkaan piiloon mm. verhotankoihin sisälle, wc-pytyn vesisäiliöön jne.

[QUOTE="näinpä";30659121]Siskon mies petti. Käytiin tyhjentämässä asunto, kun sisko muutti pois. Samalla tungettiin katkarapuja joka paikkaan piiloon mm. verhotankoihin sisälle, wc-pytyn vesisäiliöön jne.[/QUOTE]

Olisitte mieluummin laittaneet kananmunan sinne vesisäiliöön ja raakaa kalaa verhotankoon

Yhteistyössä