Törkein temppu mitä olette ikinä tehneet kenellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
Tein kaksi feikki accoa faceen ja pääsin kaveriksi exäni nyksälle. Heillä menee todella huonosti ja exä aina avautuu niistä asioista. Halusin ihan ensiksi nähdä uteliaisuuttani mitä kaikkea se nainen laittoi faceen mutta sitten halusin saada jonkinlaista varmuutta että exä ei valehtele jutuissaan. Ei valehdellut.
Olen edelleen sen nyksän kaveri.

Toinen juttu.
Tein myös toisen feikki acon faceen ja hakeuduin kahden muun naisen kaveriksi sillä acolla (esitin siitä olevani mies) joihin exäni on tutustunut ja aloin keskustelemaan toisen naisen kanssa ja olen esittänyt ihastumista tähän kyseiseen naiseen ja nyt myös ''nuorempi veljeni'' on häneen ihastunut ja kyseinen nainen keskustelee facechatissa hänen kanssaan.
Olen edelleen exästä mustasukkainen ja vaikka hän väittää ettei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta, menin heidän väliin kaiken varalta.

Että sellaista, mitenkäs teidän muiden joulu meni?

Pakko tunnustaa että olen myös 2 kertaa eri tyypeille kusettanut olevani joku muu ja saanut ne mulle avautumaan asioista. Ihan uskomatonta miten helposti jotkut avautuukin omista asioistaan ihan tuntemattomille!

Ihan uskomatonta miten helposti jotkut avautuukin omista asioistaan ihan tuntemattomille!

Tää on oikeasti todella pelottavaa. Ei tarvi kun netissä tuntea hetki, ja ollaan avaamassa jo kaikki syvimmät salat. On sitä itsekin tullut avauduttua, mutta en kyllä koskaan ole niitä herkimpiä asioita heppoisin perustein.

No myönnän että oli vähän törkeetä "hankkia potkut" yhdelle akalle, joka koitti vikitellä miestäni. Hän siis työskenteli unelmiensa paikassa, johon mulla oli suhteita jne, pitkä juttu. Varoitin monta kertaa. Ja olin 19. Ja vähän pimahdin.

Tein kaksi feikki accoa faceen ja pääsin kaveriksi exäni nyksälle. Heillä menee todella huonosti ja exä aina avautuu niistä asioista. Halusin ihan ensiksi nähdä uteliaisuuttani mitä kaikkea se nainen laittoi faceen mutta sitten halusin saada jonkinlaista varmuutta että exä ei valehtele jutuissaan. Ei valehdellut.
Olen edelleen sen nyksän kaveri.

Toinen juttu.
Tein myös toisen feikki acon faceen ja hakeuduin kahden muun naisen kaveriksi sillä acolla (esitin siitä olevani mies) joihin exäni on tutustunut ja aloin keskustelemaan toisen naisen kanssa ja olen esittänyt ihastumista tähän kyseiseen naiseen ja nyt myös ''nuorempi veljeni'' on häneen ihastunut ja kyseinen nainen keskustelee facechatissa hänen kanssaan.
Olen edelleen exästä mustasukkainen ja vaikka hän väittää ettei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta, menin heidän väliin kaiken varalta.

Että sellaista, mitenkäs teidän muiden joulu meni?

Tästä sais loistavia ideoita kostaa exälle sen ilkeilyt ym jutut!

Tästä sais loistavia ideoita kostaa exälle sen ilkeilyt ym jutut!
Kannattaa varmaan jatkossa etsiskellä semmoista kumppania, joka ei ole ilkeä. Uskomaton vinkki. Ei sitten ole mitään ilkeilyitä, joita tarvitsisi asiakseen kostaa.

Kuka sekopää muutenkaan roikkuu jossain eksässä niin tiukassa, että pitää oikein kostosuunnitelmia tehdä.

Juttelin treffipalstalla yhden miehen kanssa jolla oli samanikäinen lapsi kuin mulla. No alkoi jutut kuulostamaan kovin tutuilta ja päätin koittaa tän miehen mailiosoitteeseen kirjautumista exäni salasanalla (käyttää joka paikassa samaa) ja PING sinne meni :D

Eli kirjoittelin exäni kanssa :D

Noh, minäpä sain sen ihastumaan itseeni NETISSÄ, sovittiin tapaaminen johon en tietenkään mennyt, exä oli tuomassa lasta mulle hoitoon, kun hänelle tuli meno (hehheh) no oli aivan pirun kiukkuinen kun tuli hakemaan lasta takasisin (kai nyt kun treffikumppani ei ilmestynytkään paikalle)

Oli mulla hauskaa

Kannattaa varmaan jatkossa etsiskellä semmoista kumppania, joka ei ole ilkeä. Uskomaton vinkki. Ei sitten ole mitään ilkeilyitä, joita tarvitsisi asiakseen kostaa.

Kuka sekopää muutenkaan roikkuu jossain eksässä niin tiukassa, että pitää oikein kostosuunnitelmia tehdä.

Mä ainakin kostin exälle yhden asian ja ihan vaan siksi että kyseinen tyyppi oli niin kamala mua kohtaan. Mustasukkainen ja omistushaluinen kuspää jonka takia en osaa kunnolla olla edes nykyisessä liitossakaan. Ei kaikki exissään roiku vaikka ap roikkuiskin. Sitä paitsi ap on ainakin rehellinen ja kertoi syyn käytökselleen.

[QUOTE="vaimo";30657643]Mä ainakin kostin exälle yhden asian ja ihan vaan siksi että kyseinen tyyppi oli niin kamala mua kohtaan. Mustasukkainen ja omistushaluinen kuspää jonka takia en osaa kunnolla olla edes nykyisessä liitossakaan. Ei kaikki exissään roiku vaikka ap roikkuiskin. Sitä paitsi ap on ainakin rehellinen ja kertoi syyn käytökselleen.[/QUOTE]
Mustasukkaista ja omistushaluista ihmistä varmasti riepoo kovasti se, että eksä ajattelee häntä yhä niin paljon että jaksaa kostaakin. Oli vähän niinkuin se pointti.

Alkuperäinen kirjoittaja exät on exiä;30657502:
Juttelin treffipalstalla yhden miehen kanssa jolla oli samanikäinen lapsi kuin mulla. No alkoi jutut kuulostamaan kovin tutuilta ja päätin koittaa tän miehen mailiosoitteeseen kirjautumista exäni salasanalla (käyttää joka paikassa samaa) ja PING sinne meni :D

Noh, minäpä sain sen ihastumaan itseeni NETISSÄ, sovittiin tapaaminen johon en tietenkään mennyt, exä oli tuomassa lasta mulle hoitoon, kun hänelle tuli meno (hehheh) no oli aivan pirun kiukkuinen kun tuli hakemaan lasta takasisin (kai nyt kun treffikumppani ei ilmestynytkään paikalle)

Oli mulla hauskaa

hahaha tää on kyllä paras :D :D :D

Mustasukkaista ja omistushaluista ihmistä varmasti riepoo kovasti se, että eksä ajattelee häntä yhä niin paljon että jaksaa kostaakin. Oli vähän niinkuin se pointti.

Heh mutta kun exä ei tiedä että minä kostin hänelle, sotkin muutamia sen juttuja ja ihan vaan siksi koska hän oli sotkenut yhdessä ollessani niin monta mun juttua.

Niin ja exäni oli siis mustasukkainen ja omistushaluinen suhteessamme, en minä. Mä en saanut mennä edes kauppaan ilman ''vahtia''.

Alkuperäinen kirjoittaja exät on exiä;30657502:

Oli mulla hauskaa

Kuinka sun pokkas piti kun exä tuli takaisin?? :D

Ja minua on pidetty harhaisena!!!!!!!!!! Osaa ne muutkin jekkuilla kuin nuo exät ja nyxät. Olen yrittänyt ystävää varoitella, mutta piti sekona asioihin sekaantujana. Eipä harmita oikeastaan enää on niin hauskaa huomata netin ihanat kavaluudet.

Yhteistyössä