The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30657286:
Miulla kuivuu, mutta kuivuu iho joka puolelta talvisin. Tänään huomasin, että poskestakin irtoaa nähkaa kuivuuttaan. Atooppisen ihon iloja :kieh:. Lapsena oli kyllä kaikista eniten ongelmia.
Mun naama kiiltää aina. Rasvaisuuden ihania iloja. Ja hiukset rasvoittuvat nopeasti. |O :vampire:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30657286:
Miulla kuivuu, mutta kuivuu iho joka puolelta talvisin. Tänään huomasin, että poskestakin irtoaa nähkaa kuivuuttaan. Atooppisen ihon iloja :kieh:. Lapsena oli kyllä kaikista eniten ongelmia.
Mä käytän apteekin ceralan-öljyä ja naamaan peltipurkki-Niveaa. Toinen hyväksi havaittu on luomu-kuorintavoide eli oliivi- tai kookosöljyä ja kahvinpuruja. Varsin syväkosteuttavaa.
 
Mä käytän apteekin ceralan-öljyä ja naamaan peltipurkki-Niveaa. Toinen hyväksi havaittu on luomu-kuorintavoide eli oliivi- tai kookosöljyä ja kahvinpuruja. Varsin syväkosteuttavaa.
Miulla on vaikka mitä rasvoja. Pahimpana aikana pitää ottaa kortisonikuureja. Kasvoille miekin läpsin tuota Niveaa. Tuota kuorintavoidetta voisikin kokeilla. Kiitos :flower:.
 
IhQ
Iltoja..

Miulla kuivuu kädet ihan hirveesti talvisin.

Naama taas on osittain liian kuiva, osittain liian rasvanen. Hiukset rasvottuu hurjan nopeesti, en tiiä millä ne oikeen pesis ettei tarvis seuraavana aamuna taas.|O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä