Minä itken täällä paniikissa koska huomenna on perjantai ja 13 päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhuissaan

Vieras
Minä pelkään jo etukäteen hirveästi sitä, että mitä kaikkea kamalaa minulle tulee tapahtumaan huomenna, koska on perjantai 13 päivä eli epäonnenpäivä! Minulle tapahtuu aina perjantaina 13 päivä jotain kamalaa!

Jotenkin surku, että tuollaiseen taikauskoon höyrähtää. Oma äitini on aivan pöljä kaikenmoisten uskomusten kanssa. Vaikuttaa merkittävästi jo elämänlaatuukin tietyt asiat.

Jeesus: Minä annan teille rauhan, en anna sellaista rauhaa mikä on maailmassa. Pyydä Jeesukselta apua tohon asiaan. Jos et ite usko osaavas laita evl.fi, patmos.fi, tv7.fi, radiodei.fi,....rukouspyyntö

Jeesus: Minä annan teille rauhan, en anna sellaista rauhaa mikä on maailmassa. Pyydä Jeesukselta apua tohon asiaan. Jos et ite usko osaavas laita evl.fi, patmos.fi, tv7.fi, radiodei.fi,....rukouspyyntö
No tuo on tullut selväksi :D Kaikkivaltias jumala pystyy ihan kaikkeen, paitsi lopettamaan sotia, sairauksia, nälänhätää tai yhtään mitään muutakaan. Tai sitten se ei jaksa tai tahdo. Eli se on joko kykenemätön, laiska tai vittumainen. Teillä on hieno pelastaja! :)

Yhteistyössä