The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ihan niinkun joku vois käskeä tai olla käskemättä tehdä jostain mitä ite tykkää/ei tykkää tehdä. jokanen voi nuolla niitä palleja siinä muodossa kun ite tykkää.
musta karvanen mies on hot ja pallit saa olla myös karvaset,sänkipallit raapii suuta ja kieltä.
Juu, siitä vaan. Mä en nyt ihan kaikkea kerro täällä mieltymyksistäni. Nuo aikaisemmat oli vain ripaus. Karvojen suhteen niin saa niitä olla. En ole koskaan mieltynyt mieheen karvojen/karvattomuuden perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30653033:
No mä vähä vilautan :p
Mä olen hirvee dinosaurus, mut mua ei ole koskaan viehättäny tatskat, lävistykset tai edes korut.

Nykyään tosin asenteeni on lieventyneet inhosta hiljaiseen hyväksyntään, koska jotkut noista tykkää ja sen heille sallin.

Ittelleni ei juolahtaisi mieleenikään ottaa tatskaa, lävistystä tai edes kantaa korua. Se ny vaan ei ole mua.

Rannekellostakin luovuin kun kännykät keksittiin. Ja milloin tapaat jonkun jolla on rannekello oikeassa kädessä, niin olet hyvin suurella todennäköisyydellä törmännyt hanuristiin.

Ainoa koru jota koskaan olen kantanut on vihkisormus. Aikanaan sekin oli pakko treeneissä riisua, mut ihan pätevästä syystä. Ei o kiva aiheuttaa kenellekään vahinkoa, tai jos vahinko sattuu ittelle, niin ikävää on hoitsujen sahata sitä irti sormesta.

Mut ei, minusta ei saa tatskojen, lävistysten tai edes korujen ystävää sitten millään.

Kalkkeutunut dinosaurus olen mä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä