Virtsatietulehdus (?) naisella eikä antibiootit auta..

• Viestiketjun aloittaja Apuaaaa
  • Ensimmäinen viesti
Apuaaaa
Vähän päivitystä ongelmaan:

Kävin tänään jälleen terveyskeskuksessa. Tällä kertaa labrassa antamassa näytteen. Soitin juuri vastauksia labrasta; näyte negatiivinen. Eli mulla ei ole virtsatietulehdusta. Hoitsu yritti taas puhua klamydiasta, mutta en kyllä jaksa uskoa sitä. Sekä minä että vakituinen kumppanini olemme testattuja (syksyllä) eikä kummallakaan ollut klamydiaa. Eihän tauti voi noin vain "puhjeta tyhjästä"?

Muita ideoita tähän ongelmaan? Keskiviikkona seuraavan kerran pitää soittaa terveyskeskukseen.

"hmm"
Vähän päivitystä ongelmaan:

Kävin tänään jälleen terveyskeskuksessa. Tällä kertaa labrassa antamassa näytteen. Soitin juuri vastauksia labrasta; näyte negatiivinen. Eli mulla ei ole virtsatietulehdusta. Hoitsu yritti taas puhua klamydiasta, mutta en kyllä jaksa uskoa sitä. Sekä minä että vakituinen kumppanini olemme testattuja (syksyllä) eikä kummallakaan ollut klamydiaa. Eihän tauti voi noin vain "puhjeta tyhjästä"?

Muita ideoita tähän ongelmaan? Keskiviikkona seuraavan kerran pitää soittaa terveyskeskukseen.
Eikö se klamydia olisi sama tarkistaa, vaikka ihan vain siksi että hoitajat lopettavat siitä puhumisen. Kärsin tosi usein virtsaputkentulehduksista, ja teininä annoin suosista yhtä aikaa klamydianäytteen koska olivat joka kerta ihan varmoja että minulla oli se eivätkä tutkimukset etene jos sitä ei suljeta pois.

Apuaaaa
Jaa taas hieman päivitystä kun ongelma ei ole vieläkään ratkennut. Keskiviikkona kävin labratesteissä taas. Tulokset tuli tänään; ei (bakteeri)tulehdusta eikä klamydiaa/tippuria. Ens viikolla takaisin tutkimuksiin. Mikähän tämä oikeen on... Oireet edelleen päällä.

Yhteistyössä