The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30648991:
Samoin :rolleyes: pe kyl oli kuumat oltavat krouvis...taksis.. ja aamul ku heräs.. ja oli kyl tänäänki.. mut ei samas kategorias mitä parin viikon jälkeen.. ai luoja ku nykyään saa harvoin... vaiks hyvää kannattaa odottaa ;)
No te ootte ollu ahkeria :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30648933:
Josko ny taas hetkisen kerkeis pyöriin täällä :) Mitäs mitäs siraffil on myös aikuinen mies tää stadilainen.. en kyl itekää enää ainakaa nuorempaan vaihtaisi... ;)
Onhan se ainaki iän puoelsta aikuinen, mut kyllä mä luulen et silläki taitaa olla joku sisäinen kymmenen vanha :D Mää en oo iän puolesta niin nirso, mut ehkä elämäntilanteesta johtuen ei kyllä paljoo riitä puhuttavaa parikymppisten kollien kanssa.
 
Onhan se ainaki iän puoelsta aikuinen, mut kyllä mä luulen et silläki taitaa olla joku sisäinen kymmenen vanha :D Mää en oo iän puolesta niin nirso, mut ehkä elämäntilanteesta johtuen ei kyllä paljoo riitä puhuttavaa parikymppisten kollien kanssa.
Sama juttu.. tai kyl ne parikymppiset fb:nä menee mut parisuhtees täytyy mun mielest miehen olla mies... isolla M.llä :D Semmonen kokenu ja osaa puhuu kaikest ja sanoo jos jokin häirittee..
Ja osaa ajatella asioit perheellisen näkökulmasta. Kunnioitan. No ohan tää munkin mies ite yh, joten tietää mitä tää on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30649036:
Sama juttu.. tai kyl ne parikymppiset fb:nä menee mut parisuhtees täytyy mun mielest miehen olla mies... isolla M.llä :D Semmonen kokenu ja osaa puhuu kaikest ja sanoo jos jokin häirittee..
Ja osaa ajatella asioit perheellisen näkökulmasta. Kunnioitan. No ohan tää munkin mies ite yh, joten tietää mitä tää on.
Tsadilaisilla ei oo lapsia eikä se oo mua ennen tapaillu ketään lapsellista, mut nostin sille hattua joskus ko puhuttiin ja se sano, ettei halua tavata puolikasta ellei tästä tuu oikeesti jotain vakavaa. Et hän ei halua vaan tulla pyörähtämään lapsen elämässä ellei voi siihen jäädä. Mut kyllä se kovasti aina kyselee sen kuulumisia ja tykkää kuunnella ko pojasta höpöttelen :)
 
Itseasiassa se nauro tänään aika lailla, ko kerroin et puolikas oli päivällä tosi harmissaan kuullessaan et tsadilainen on kipeenä. Puolikas sano et meidän täytyy mennä mittaamaan siltä kuume, että se paranee. Arvaatteko mistä se olis halunnu mitata tsadilaisen kuumeen? :xmas:
En voi ees sanoo, mikä tuli ekaks mieleen :D

Kappas... lukihärö... luin aluks et "millä"... mut kysehän olikin et mistä... :ashamed: :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä