The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie taijan poistua iltatoimia kohti itekin, just ipanat peittelin ja pussasin sänkyihinsä.

Toivotaan että huomisaamu valkenis vähän virkeemmissä merkeissä ku missä tää päivä on vietetty..pitäs jaksaa verikokeille tunkea het aamusta ja siitä sit töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
No ei mulla oikeesti vielä mitään ikäkriisiä oo, 22 vaan kuulosti niin paremmalta ko 23. En oo vieläkään sisäistäny tota kolmosta, meinaan vieläki sanoa 22.


Tsadilainen tossa taannoin puhu kertoneensa kaverilleen tapailevansa 21-vuotiasta nuorta naista. Olin vähän silleen että aijaa, kukas se niin nuori nainen on ja onks mulle jääny jotain kertomatta :LOL: Se koitti korjata tilanteen muistamalla, et mähän oon vasta 20. Sit katoin sitä jo silleen että ei nyt saatana sentään :O :D
 
Mä leivoin päivällä sitä pullaa ja sit viipaloin ja laitoin kuivumaan korpuiksi. Että ois sitten viikolla aamukahvin kera. Ja joo, nyt olen järsinyt kolmannespellillisen puoliksi kuivuneita ja sipaissut vielä jokaisen päälle voita. :ashamed:

Mulla on ainakin viiden hobitin ruokahalu.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Mä leivoin päivällä sitä pullaa ja sit viipaloin ja laitoin kuivumaan korpuiksi. Että ois sitten viikolla aamukahvin kera. Ja joo, nyt olen järsinyt kolmannespellillisen puoliksi kuivuneita ja sipaissut vielä jokaisen päälle voita. :ashamed:

Mulla on ainakin viiden hobitin ruokahalu.
Viiden hobitin ruokahalu :LOL:.

Älä oo moksiskaan. Miulla on kokonaisen örkkiarmeijan :D.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä