The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tarina luettuna ja nyt ois parisen tuntii hiljasta hetkee :) Jos nyt illal viel vähän soittelis puheluu, ettei pääse perhoset vatsanpohjas rauhottuun :D

Niin joo sainpahan eilen epämiellyttävän lempinimen!!! Prinsessa!! Mikä vitun prinsessa?? Mä kyl siin avauduinkin, et kuules herra, minen oo kenenkään prinsessa vaan ihan tavallinen mettäkylän tyttö. ( kyse oli yhestä miehen kaverista ) :LOL:
 
Miksen olis voinut olla ikuisesti 22? Oliks pakko täyttää vuosia? Onks tänä vuonnaki pakko, jos ei taho?
Voisin kysyä samaa.Ahdistaa et musta tulee tänä vuonna ihan ikäloppu. Hirvee stressi iskee,ei ole paluuta nuoruuteen ja vanhuus aika menee ihan erilailla kun olin sen kuvitellut menevän. Mun tulee oikeesti ihan hirvee ikä-ja elämäkriisi:|
 
Voisin kysyä samaa.Ahdistaa et musta tulee tänä vuonna ihan ikäloppu. Hirvee stressi iskee,ei ole paluuta nuoruuteen ja vanhuus aika menee ihan erilailla kun olin sen kuvitellut menevän. Mun tulee oikeesti ihan hirvee ikä-ja elämäkriisi:|
Paljonkos sä nyt oletkaan? :) Ite taas ootan et menis viel seuraavat 10 vuotta tiuhasti eteenpäin. sit vois alkaa hidastuun, kerkeis tehä kaikkee mitä on suunnitellu vanhuudenpäiville :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä